Het influencertopic #24

Ja dat wist ik haha vind dat ook niet zo spannend maar meer dat ze eerst klaar was met haar longdistance lover, toen toch weer niet dacht ik hier te lezen n.a.v. de podcast en nu weer dit haha

4 likes

5 likes

:woozy_face::woozy_face::woozy_face::woozy_face:

Heeeelemaal gek deze meid.

35 likes

Lekker tijdreizen :joy:

8 likes

Meidddd ik ga het meteen proberen

7 likes

Hahahahaha denk dat als morgenvroeg de wekker gaat ik maar even ga roepen dat het nog weekend is. Misschien is het dan weer spontaan zaterdagochtend

13 likes

Ik zou heel graag het viewpoint van die Tjarck zien.

• Nou zij zat weer met d’r hele tijdlijn shit dus toen heb ik maar de klok teruggezet en school ff gebeld
  • Nou zij zat weer met d’r hele tijdlijn shit dus toen reed ik 80 in de tegengestelde rijbaan
    etc
35 likes

Zo jammer dat ik mijn tijdreis machine heb gesloopt toen hij van de trap viel en ik niet op tijd mijn tijdlijn kon shiften :weary:

6 likes

@Zemraluani in het verlengde van jouw kritische noot: ik heb op een soort blijf van mijn lijf huis gewerkt en daar waren de meiden/vrouwen helemaal niet blij met die kleren, tenzij het dure merken waren die op dat moment helemaal hip waren. Ze haalden hun neus er voor op

10 likes

Zou ik ook doen in hun positie. Hoe groot is de kans dat het precies jouw maat en stijl is, en ook nog eens iets dat je nodig hebt. Ik zou dan liever nog een keer hetzelfde aantrekken of ergens wat goedkoop scoren.

8 likes

Ik wil weten welke drugs zij gebruiken, lijkt me heerlijkz

9 likes

Ik heb er ook geen waardeoordeel over perse, maar meer om een beetje de realiteit te schetsen!
Als er influencers kleding kwamen afgeven waar nog kaartjes aan zaten, waren ze door het dollen heen haha, maar de simpele h&mtjes hoefden ze niks van te hebben

2 likes

Goed om te weten voor als de NS weer eens vertraging heeft :smiley:

3 likes

Moet stiekem erg lachen om Nina Pierson die denkt dat “een na laatste” hetzelfde is als “ena laatste” :sweat_smile:

41 likes

Lekker bijdragen aan het marginaliseren van biseksualiteit op bi visability day :two_hearts:

24 likes

Ik lees dat Iris Enthoven zwanger is, maar al uit elkaar met haar vriend. Hij zou een half jaar lang een affaire hebben gehad…

3 likes

Ach jeetje wat verschrikkelijk

12 likes

Ja volgens mij ook wel lang inderdaad!

5 likes

Excuseee me, hoe denk je dat jouw buren zich afgelopen maanden hebben gevoeld met dat geklus? Echt bizar hoe narcissistisch sommige mensen kunnen zijn.

75 likes

Alsnog kut met gebroken nachten in kraamperiode 🫠🫠

12 likes