Een huis naar smaak maken klinkt wel echt anders dan funderingswerkzaamheden
Ik ken deze vrouw niet maar wat maakt het uit dat ze hierover klaagt? Het is niet dat ze daar de hele bouw aan het stil leggen is. Kut voor haar dat ze hier nu last van krijgt, kut voor haar buren dat ze (blijkbaar) maanden in de geluiden van haar verbouwing hebben gezeten. Maar waarom zou je hier überhaupt een mening over hebben? En om dan ook nog met serieuze psychische aandoeningen te gaan gooien lijkt me helemaal onnodig.
Ik weet ook eigenlijk niet wat ik hier doe want ik vind dit een vreselijk kut topic.
Narcistisch
Narcissistisch lijkt wel Engels maar dan Nederlands
Niet zo zeiken Nina, manifesteer gewoon ff een andere tijdlijn waarin niemand gaat heien.
Kraamhotelletje boeken is makkelijker
Ik moet vooral heel erg lachen om: universe wtf. Alsof het hele universum om haar draait.
Dat is een roddel dan neem ik aan? Op haar Instagram zie ik hier namelijk nog niks over
Dit is gewoon een uitlokkertje voor een spon
Ja staat op juicechannel. Staat ook bij dat zij narcistisch is, alleen maar bezig is met beroemd worden en zijn familie connecties heeft met oa familie de Mol.
Toch wel duidelijk waarom ik er een mening over heb? Haar buren zijn dan ook genaaid door het universum.
Het zou een kunststroming kunnen zijn, het narcissisme.
Niet dat we van Juicechannel beter moeten verwachten maar echt walgelijk hoe ze dit bericht verwoord hebben. Zij zou hongerig naar roem zijn en daarom kom hij het niet meer aan en is hij vreemdgegaan. Ehhhh.
Ja idd, alsof dat vreemdgaat goed zou praten
Ik reed vanmiddag achter een fietser met heel vlassig haar en toen dacht ik āzal wel een soort marije (die van max) type zijnā en toen reed ik langs dr en was het marije Moest echt hardop lachen in de auto.
Die zijn echt al honderd jaar uit elkaar. Je kan haar beter typeren als die ene die groente niet kan uitspreken
Ik ken haar alleen uit die tijd, dus vandaar de referentie.
Whaaa Charlotte heeft nu nieuwe hashtags namelijk #lesbiansoftiktok!! Dat is nog eens iets anders dan twee weken geleden #interracialcouple enzo zou het gewoon een marketing truc zijn in the end??
En toch begin ik haar steeds meer te waarderen.
Ja ze excentriek, ja ze is bovengemiddeld energiek, ja ze is opvallend, maar ze is eerlijk en haarzelf. Toen ze net op TikTok kwam kijken vond ik haar bijzonder maar het siert haar en ik begin haar echt te waarderen.
Ik merk dat ik haar eerst meer rust gunde, maar haar nu meer plezier wens. En al mag ze dan na twee weken alweer een nieuwe afslag hebben genomen die voor een normaal mens iets te snel is, ben ik blij voor haar.
Ja, ik was eerst kritisch, maar ik geniet van haar avonturen. Mijn leven is zo saai en een Charlotte, waarvan iedereen wat vindt, vind ik heel erg vermakelijk en ik word er blij van.
Wow wat ben jij een tolerant mens!! ik krijg na 2 minuten van zoān filmpje bijna een epileptische aanval. Oke, dat is overdreven, naar echt alles in mij schreeuwt om het wegklikken van haar filmpjes, ondanks dat ik erg benieuwd ben. Gelukkig weet ik dat ik hier de updates ga lezen.
Die meid is gewoon op deze manier die Nigeriaanse kerel aan het laten zien dat ze het allemaal wel zonder hem kan. Het is echt ontzettend kinderachtig, overmorgen is ze weer bij hem.