Het influencertopic #24

:smiley: Dat is zo. Maar waarom dan de noodzaak voelen de buitenwereld in lichten? Gepraat wordt er toch wel.

2 likes

Oke om die laatste reel van Elise Boers waarin ze Wout prankt heb ik wel echt heel hard gelachen. Super grappig hoe hij ontploft

10 likes

Wouter lijkt mij op deze momenten - als hij niet doorheeft dat hij gefilmd of opgenomen wordt - wel een leuke reeele partner :joy:

8 likes

Hahah ja ‘es loco en mijn man is woest’

11 likes

Behalve dat €500 voor lucht wel echt reden voor woesternij is

3 likes

Ik zou vooral beledigd zijn als mijn vriend direct gelooft dat ik zo dom ben dat ik 500 euro voor lucht betaal

15 likes

Jade Anna heeft een borstvergroting gehad, ik snap echt niet dat mensen daar nog steeds voor kiezen.

18 likes

Als je net 20 bent en een heel groot deel van je leven bestaat uit je uiterlijk snap ik het wel.

15 likes

Ik wilde hetzelfde zeggen
 Zonde.

7 likes

Als ik als begin 20 jarige het geld had gehad had ik dit denk ik ook gedaan hoor. Toen voelde kleine borsten als zo ongeveer het ergste wat je kon overkomen. Nu tien jaar later denk ik alleen maar: meid niks mis mee en blij dat daar nooit een stel lekkende siliconenzakjes in zijn gegaan

31 likes

Ik vind het vooral niet zo snugger, omdat er steeds meer bekend wordt over breast implant illness. Je kunt er zo ziek van worden.

5 likes

Dat was zo gĂȘnant :joy:

5 likes

In de serie Trap er niet influencer wordt Serena gepresenteerd als betrouwbare influencer. Vind dat best raar, gezien de enorme hoeveelheid spon die zij tegenwoordig plaatst. Of is het hier al ergens over gegaan?

7 likes

Maar dat ze veel spon heeft wil niet zeggen dat ze erg onbetrouwbaar is. Ze smeert ons geen peach plump met kamelenbult aan.

21 likes

Zij was vroeger net zo erg joh :joy: En ik trapte er in, heb wel es zo’n “goedkope beautybox” gekocht omdat ze het zo aanprees. Nou 1x en nooit weer :no_mouth:

6 likes

Nee maar in een aflevering die gaat over hoe schadelijk de hele skincarehype is had in zelf misschien een andere keuze gemaakt dan iemand die zelf bijdraagt aan die hype door titels als “ Dit nieuwe product is hĂ©t geheim voor een stralende huid” etc.

7 likes

Serena heeft zichzelf wel een halve nieuwe identiteit aangemeten dat ze een opleiding volgt in iets skincarerelateerds maar dat is volgens mij meer een veredelde online cursus crĂšmes maken dus dat geeft een vertekend beeld. Is anders dan bijv. Fleur die echt gestudeerd heeft voor het vak

9 likes

Ja exact! Op m’n 20e wilde ik zooo graag een borstvergroting en nu ik eind 20 ben alleen maar blij dat ik nooit het geld had om het daadwerkelijk te doen. Kan me er ook niet meer aan storen.

8 likes

Ik heb het boek van Vera gelezen en ben toch best onder de indruk.
Heb haar echt jaren gevolgd, maar door het boek weer vele andere dingen te weten gekomen, waar ze volgens mij online nooit zo open over is geweest.

Op haar insta had ik al gelezen dat de naam van haar broer in het boek anders was en vond ik in eerste instantie best raar, want online werd hij ook altijd wel bij naam genoemd, maar na het lezen van het boek begrijp ik wel dat hij anders wordt genoemd.

13 likes

ik heb het nog niet uit maar dat was ook het eerste wat me opviel! ik volg haar ook al een tijd en ik dacht ook, iedereen weet toch al hoe hij heet? dus ik ben benieuwd

7 likes