Ik vind het dapper dat iemand zich zo kwetsbaar durft op te stellen in de openbaarheid. Kunnen veel mensen wat van leren. Zo bedoel ik het. Ik vind het niet vanzelfsprekend want dan zou iedereen het wel doen en daarom vind ik het dus dapper (of knap of goed of whatever). Ik vind het jammer dat alles wat ik post mbt Vera zo naar de meest negatieve interpretatie wordt gedraaid.
Natuurlijk is ziekte persoonlijk, niemand gaat erover hoe je je voelt, helemaal jouw eigen ding. En als ik het niet begrijp dan is dat mijn ”probleem” en bemoei ik me verder echt niet met jou. Waarom ik er nu bij Vera wel een opmerking over maak is dat zij een publiek figuur is die veel over zichzelf deelt al jarenlang. En al had ze het mooiste leven van de wereld, dan had ze zich uiteraard nog steeds psychisch slecht mogen voelen, want nogmaals dat is persoonlijk, ga ik niet over, ik besef heus wel dat ik niet mag zeggen hoe iemand zich mag voelen en dat in hoeverre ik begrip daarvoor heb NIET relevant is voor die persoon.