Het influencertopic #24

Ik vind het dapper dat iemand zich zo kwetsbaar durft op te stellen in de openbaarheid. Kunnen veel mensen wat van leren. Zo bedoel ik het. Ik vind het niet vanzelfsprekend want dan zou iedereen het wel doen en daarom vind ik het dus dapper (of knap of goed of whatever). Ik vind het jammer dat alles wat ik post mbt Vera zo naar de meest negatieve interpretatie wordt gedraaid.

Natuurlijk is ziekte persoonlijk, niemand gaat erover hoe je je voelt, helemaal jouw eigen ding. En als ik het niet begrijp dan is dat mijn ”probleem” en bemoei ik me verder echt niet met jou. Waarom ik er nu bij Vera wel een opmerking over maak is dat zij een publiek figuur is die veel over zichzelf deelt al jarenlang. En al had ze het mooiste leven van de wereld, dan had ze zich uiteraard nog steeds psychisch slecht mogen voelen, want nogmaals dat is persoonlijk, ga ik niet over, ik besef heus wel dat ik niet mag zeggen hoe iemand zich mag voelen en dat in hoeverre ik begrip daarvoor heb NIET relevant is voor die persoon.

12 likes

Ik heb het boek vandaag gelezen en ook onder de indruk van haar openheid. Het is een particulier verhaal over mentale gezondheid en bijzonder om zo’n inkijkje te krijgen in het leven van iemand die ik alleen online ken. Voor de gedichten en de motivatie-hoofdstukken voelde ik mij iets te oud, maar ik ben ook oud.

12 likes

Wat aardig van je dat ze zich psychisch slecht mag voelen met een fijn leven! Een depressie, of welke mentale ziekte dan ook, hoeft geen aanleiding te hebben.

13 likes

Wat jij nu zegt heb ik inmiddels al zo’n 3 keer zelf gezegd.

5 likes

Het ligt niet aan de interpretatie maar aan hoe je het zegt. Maar je wilt maar niet inzien hoe je overkomt door de dingen die je zegt.

11 likes

Ik vind het eerder raar dat je liever Vera’s leven hebt (en dus ook haar kleding en make up) dan dat van Monica

Daar kan ik niet bij komen

40 likes

Deze keer dan maar een hartje en geen duimpje omdat je blijkbaar oprecht probeert mij iets in te laten zien. Ik zal er nog eens goed over nadenken dan allemaal.

12 likes

Wel lekker makkelijk alles in 1 kleur, je kleding, je foundation, je lippenstift, je haarverf

17 likes

Door deze post ging ik op haar insta kijken maar hoezo filmt zij zichzelf terwijl ze van een afstand op de bank zit te huilen :woozy_face::woozy_face:

7 likes

Gelukkig komt er nog een boek :oyster:

5 likes

Ik kwam dit posten! Die meid… sinds die ja-reis helemaal zemelig (nog meer dan eerst)

7 likes

Op zich geen verrassing toch. Een kinderboek schrijven is een vak apart, vraagt om hele andere vaardigheden en kennis. Waarbij je sowieso kunt discussiëren over of het wel fair is dat je op je boek schrijft dat je orthopedagoog bent als je al langer niet als orthopedagoog werkt dan dat je ooit gewerkt hebt.

13 likes

Oké nu snap ik waarom ik me soms niet goed voel. Ik was ook een couveuse baby. Dat verklaart het natuurlijk😅

8 likes

Ik dacht dat oester loes over vagina’s ging :rofl:

9 likes

Ik zie de hele moederhart rel al voor me

1 like

Hahahaha my thoughts exactly :joy::see_no_evil:

7 likes

ik heb vera’s boek nu ook uit. sneu dat al die angsten zo in de familie zitten. jeffrey is wel echt lief voor haar, en fijn voor haar dat ze alles nu een beetje onder controle heeft. lijkt me kut om je leven zo online te zetten terwijl er achter de schermen allemaal nare dingen spelen

2 likes

Ik volgde een tijd geleden een vrouw op insta, Vlaams met een dochter met een beperking, en later nog een baby. Ze deelde oa veel over haar huis, beetje retro+hippe stijl. Iemand bij wie dit een lampje doet branden?
Haar Insta handle was iets met naam van oudste dochter denk ik. Dochter had prachtig krullend haar.

6 likes

@raisingmycharlie denk ik!

8 likes

Uit Vera’s boek. Ik heb het nog niet uit, maar zou die grote blogger MissLipgloss zijn? :eyes:
(Als fragmentjes posten niet mag haal ik het wel weg!)

15 likes