Ja dat moet haast wel.
Kan me de gemene tweets alleen niet meer herinneren van Lip richting Vera. Alleen de welbekende ruzie tussen Lip en Serena.
Ook wel een beetje faluwig om het zo te omschrijven want iedereen weet over wie ze het heeft en door zo doorzichtig mysterieus te doen krijgt het alleen maar meer aandacht.
Nu staat zij als mean girl op de kaart terwijl ze toen 14 jaar oud waren.
It’s not that serious
Haha ja en een zeer bewuste keuze van Vera om die zin tussen haakjes erbij te zetten. Had ze ook prima achterwege kunnen laten. Blijkbaar wilde ze toch graag nog een sneer teruggeven
Groot gelijk van Vera. Cynthia is meer dan eens een meangirl gebleken.
Vind het een beetje kinderachtig van dr, het is echt heel lang geleden. Ze had het prima weg kunnen laten en dan was haar boodschap ook duidelijk namelijk dat het haar heeft geraakt.
Als zij hier zoveel last van heeft gehad dan mag ze dat gewoon benoemen. Helemaal als er geen aanleiding voor Cynthia was om Vera zo te behandelen. Als Vera er geen verwijzing bij had gezet gaat men gissen en onterecht mensen beschuldigen.
Pesters mogen van mij tot in den treure geconfronteerd worden met hun pestgedrag.
yes dat was 'm, thanks!
Ik vind het vooral heel vreemd dat ze nu zegt dat haar eigen broer het heel moeilijk heeft met haar boek.
Waarom heeft ze dan die specifieke details over hem niet weggehaald? En gewoon iets algemeens geschreven over dat zijn problemen ook invloed hadden op haar.
Het enige wat ze doet is zijn naam veranderen, waardoor er alleen maar extra nadruk op komt. En dan ook nog zeggen als je meer wil weten, moet je het boek lezen.
Ja heel vreemd, ik vraag me af welke beweegreden zij heeft om zoiets dan toch in een boek te zetten? Als je weet dat je broer het niet chill vindt. Echt why
Jezus wat een groep 8 gejank dit
Oh wow, als hij het niet chill vindt, vind ik dat ook wel echt heftig om wel in je boek te zetten inderdaad. Ik ging er vanuit dat hij het dan wel oké zou vinden. Maar lijkt mij ook heel lastig als iemand anders over jouw verhaal gaat praten, waarbij jouw versie er ook niet is, en dan is diegene ook nog een bekende influencer.
Ik neem aan dat hij wel toestemming heeft gegeven (tenminste ik kan me niet voorstellen dat je zoiets niet eerst met je broer bespreekt), maar ze zei zelf in een story dat hij het er moeilijk mee heeft. Dat zou ik al een legitieme reden vinden om het niet te doen. Maar ik snap dus gewoon niet zo goed welke meerwaarde zij er dan in ziet om het er wél in te zetten
Ik weet niet aan wat voor drugs hij verslaafd geraakt is, maar als het elke dag een jointje roken is kan ik me voorstellen dat hij het wellicht wel oké vond voor haar om erover te schrijven. Dan kan het alsnog moeilijk zijn dat zoveel mensen erover kunnen lezen. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten zegmaar.
Zo manifestatie event was ook weer vandaag. Alle manifesterende influencers zijn weer verenigd daar. Zie bijv. de stories van Sanny
Wat een cringefest, lekker dansen op het podium voor de gemanifesteerde coverrr
Ik heb het boek gelezen, en zo komt het niet op mij over. Ze maakt zich zorgen dat hij er aan zal overleiden, vrienden willen een interventie doen etc. Denk niet dat dit over elke avond een jointje gaat.
Ah nee dan lijkt het heftiger te zijn inderdaad. Kan me gewoon bijna niet voorstellen dat ze dat in dr boek zou schrijven zonder zijn toestemming. Dat zou wel wreed zijn en zo komt ze niet op mij over.
Ongeacht of Vera influencer is of niet, je zal toch maar een broer hebben die aan de drugs zit en jij eigenlijk alleen maar machteloos toe kan kijken, dat gaat je niet in de koude kleren zitten.