Denk ook niet dat iemand dat hier probeert te zeggen
nee dat impliceert ze toch ook niet? ze zegt gewoon hoe naar het is hoe ik t lees
Precies. @Druppels Ik zeg ook niet dat iemand dat zegt, ik vind het alleen heel erg naar voor iedereen die in zoân situatie zit waarbij een geliefd familielid aan de drugs zit en je eigenlijk alleen maar toe kan kijken.
Ja je kunt ook beter toekijken dan het benoemen in een boek denk ik.
Ik heb het niet gelezen, maar dit alles is nu nog gaande en zij zet dat in haar boek? Ik dacht op zân minst dat het in het verleden lag. Klinkt heftig
Idd. Denk niet dat degene waar het om gaat zich beter gaat voelen als zijn hele verhaal in een boek staat, te lezen voor heel NL.
Als iemand het boek wil lezen en het wil ophalen in Arnhem (centrum) dan geef ik mijn boek graag door! Ik ga em niet opsturen, te veel gedoeđ
Oeh ik wil wel!
Ik stuur je een pb!
Aranka heeft het ook best goed voor elkaar. Nu een gesponsorde trip Napels/Italië en over drie weken Bonaire.
Ik zag net Egberts review van Gioâs huistour maar het is echt een afgrijselijk lelijk huis zeg en in een afgrijselijk asodorp, zou je echt niet willen wonen.
Ja die gast heeft zoveel geld en zo weinig smaak
echt walgelijk
Alles moet beige en zwart en dan die kille grijze tegelvloer die haal je er dan toch gelijk uit als je toch bezig bent nee in plaats daarvan koopt 'ie zoân afgrijselijke Witte Boom voor wat extra âkleurâ en Sfeer in zân sad beige huis hahaha ik zit echt met verbazing te kijken
hahahah die boom, ik ga even hate watchen
Enzo Knols huis is hierbij nog gezellig
Ja kijk even Egbert met Acid (15 minuten) ipv gio zelf (45 minuten in een leeg huis)
Ik weet gewoon niet of ik moet huilen of lachen dat die boom daar zo random staat voor wat âkleurâ
Wat was er ook mis met een echte plant? Waarom weer zoân nep plastic onding
Stel je voor je hebt 2.3 miljoen euro budget voor een huis en je koopt dit. We maken echt de verkeerde mensen rijk. Die man heeft niet eens het begin van wat je smaak zou kunnen noemen.
Ben trouwens zo benieuwd of dit ook Lynns huis is. Ik had met hem getrouwd in gemeenschap van goederen voor de zwangerschap.
Na een nucleaire ramp is er toch een boompje dat groeit
Die tegels waren 100m2 kopen = 100m2 gratis erbij. Zo lelijk! Het lijkt op een zwart-witfoto