Het influencertopic #24

Oh man het lijkt een eindeloze lobby van Van der Valk

21 likes

In het dorp met het hoogste aantal pvv stemmers (73%!!) en longkankerpatienten(want meeste zware rokers) en GHB verslaafden van heel Nederland! Nicknamed rolluikcity omdat het zo ongezellig en lelijk is. Een echt koopje.

Ik denk oprecht dat geen normaal mens in Sint Willebrord zou willen wonen. Typ het maar eens in op Google News en je ziet alleeeeeeeen maar trashy koppen over geweld, drugs, aso’s.

22 likes

Ooohh daar komt die nieuwe real life serie over

Lol

8 likes

Ik heb snel door die video heen gescrollt dus ik heb niet het hele verhaal gezien, maar begrijp ik nou goed dat een bedrijf een huis van 400+m2 komt stylen en een boom, 1 vaas met nepbloemen en een dienblad met wat kaarsen meeneemt?

9 likes

Ik zit klaar voor deze pauper serie :popcorn:

6 likes

Staat daar zijn huis, heb de video nog niet bekeken, ik zou er niet naartoe verhuizen in ieder geval.
Heb je zoveel geld koop je daar een huis, onbegrijpelijk

6 likes

Omg ik heb laatst die 45 min durende housetour zitten bekijken, omdat het neefje van mijn vriend hier was en dit wilde zien. Het was zo erg, zo lelijk. Ik kan er ook niet tegen dat die lelijke tegels OVERAL liggen en schuin gelegd zijn.

6 likes

Dit is een prank, TOCH?

8 likes

Haha ik dacht dat ik de enige was, maar ik hate watch ook zijn vlogs af en toe😂 smaak is niet te koop, alles wordt ook van plaatjes afgekeken totaal geen eigen smaak

1 like

Het nog ongeboren kind van Charlotte heeft ondertussen met 5+2 dagen zwangerschap een grotere garderobe dan dat ik heb. :joy::joy: Die meid koopt nu al zooooo veel, ben benieuwd hoeveel zooi ze aan het einde van dr zwangerschap heeft verzameld

10 likes

Soms heb ik het idee dat smaak het tegenovergestelde van te koop is; hoe meer geld iemand heeft hoe slechter diens smaak lijkt te worden

11 likes

Ja echt bizar. Ik heb me doodgelachen toen ze zei ‘ik vind dit echt meevallen & nog niks’ meid je bent 5 weken zwanger en je kind heeft al 6 winterjassen om over de rest nog maar niet te spreken :joy:

10 likes

Ja en die baby wordt niet eens in de winter geboren 🥹

13 likes

En zeggen dat ze alleen genderneutraal wil kopen omdat ze het geslacht nog niet wist, om vervolgens bij 1/3e van de items te zeggen ‘dit is wel echt meer voor meisjes’ :sweat_smile:

2 likes

Ja smullen hoor die video’s, zij is ook echt het makkelijkste marketing doelwit als het hierop aankomt.

6 likes

Hahahahahaha echt he😂 ken echt niemand die zo absurd denkt zoals zij dat doet

6 likes

Ik zag al een paar weken allemaal reels voorbij komen over zwangerschap (ben zelf ook zwanger) die Charlotte had geliked. Ze was er niet bepaald voorzichtig mee. Zag het nu ook weer bij een reel over speciale winterjassen waar je je baby in mee kan dragen. Hun kindje wordt geboren in het voorjaar. En al zou ze een kindje krijgen in de winter dan nog heb je niet 4 (!!) verschillende teddy pakjes nodig. En dat bij 5 weken zwangerschap al in huis hebben. :joy:

8 likes

Nou inderdaad, dat bewijst die andere Charlotte (Celine) wel :sweat_smile:

4 likes

Ik vind haar niet echt het perfecte voorbeeld hiervan haha. Of bedoel je de outfitjes van haar dochter?

8 likes

Omg ja what up met die rare tuttige kleding voor dat meisje? Soort little house on the prairie meets baby beauty pageant :woman_shrugging:

11 likes