Het influencertopic #24

Ja ik bedoel zeker de outfits van die dochter haha

6 likes

Deed myron ook, ookal kreeg ze kapot veel kleding van anderen. En nu nog steeds

6 likes

‘in dit huis’

Leuke foto ook er bij!

36 likes

Aanstelleritus. Pak een reep chocola meid, morgen weer een dag

6 likes

Ik denk dat we dit allemaal wel eens hebben

4 likes

Moest toch wel ff gniffelen dat ze hier staat in een flinterdun truitje maar dan wel met ovenhandschoenen aan :joy::joy::joy:

43 likes

Monica Geuze is echt een knappe vrouw maar dat zij die Hunkemöllerreclame ook moest inspreken vind ik een bijzondere keuze.

8 likes

Hahaha, en dat ze op zo’n mooie plek zijn een simple thing vindt ben ik het ook niet mee eens!

14 likes

Zij vindt elke dag alleen met de kinderen zwaar

10 likes

Hahaha ook dat.

5 likes

Ok, maar weten nu dat YouTuber Don ineens gestopt is met YouTube, z’n bedrijven verkoopt en van de aardbodem verdwenen is? Dit heeft alleen foodgloss eerder gedaan toch?

Ik volg don niet, dus misschien is bovenstaande niet helemaal waar. Wie weet er meer? Dit wekt mijn nieuwsgierigheid.

4 likes

Ik vond Joel Beukers al verschrikkelijk, maar zie nu dat hij net heeft gepost dat hij 359 km/h reed op de Autobahn en dat filmde :dizzy_face: Wat een sukkel.

10 likes

De roddels gaan dat het met zijn gezondheid te maken heeft, maar in hoeverre dat speculatie is weet ik niet.

Maar zijn huis is dus ook verkocht (of staat te koop). Verder zou hij als het goed is ook een slapende inkomen hebben (noem je dat zo?), en heeft hij in de afgelopen jaren natuurlijk zat verdiend.

3 likes

Ooh echt? Ik vind hem ook zo ontzettend walgelijk. Hopelijk nemen ze zijn rijbewijs in.

Edit: oh zie dat je zei Autobahn, dan zal dat wel niet helaas haha.

4 likes

Don de Jong? Die heeft een afscheidsvideo gemaakt en er gaan al maandenlang allemaal verhalen over hem. Hij had bijvoorbeeld een superdeluxe podcaststudio gebouwd, maar hij kon geen podcasts maken omdat hij een piep hoorde. En niemand kon dat oplossen ofzo. Dus het is bij één podcast gebleven. En toen wilde hij weer een ander format en dat heeft ook maar heel even aangehouden. Acid heeft er meerdere video’s over gemaakt.

5 likes

Ik heb alleen in één van zijn video’s gezien dat hij het ook niet meer trok dat zijn woning echt totaal niet privĂ© is en er zoveel gezeik was met “fans” die hem lastig vielen enzo. Dus ik denk dat het heel fijn voor hem is dat hij verhuist naar een plek waar hij privacy heeft en dat hij weer een normaal leven buiten YT kan leiden.

4 likes

Niet Myron die een hardloop kinderwagen heeft gekocht hahaha, ik ga stuk :joy: Riven be like: Whieeeeeee :rofl:

Zag t op Snap stories, dus kan niet delen sawwwry

3 likes

Ze kan toch wel iets regelen met der vriend - die overigens ook nog vanuit huis werkt - zodat je zelf effe kan gaan hardlopen mijn god zeg.

6 likes

Zo’n waggen hebben toch best veel mensen die graag hardlopen

26 likes

Jamaar als je alles kan kopen dan kies je toch daarvoor lol

2 likes