Wat is er zo grappig aan een hardloopkinderwagen dan?
ok, not my kinda people hier merk ik al hahaha (lui en niet hardlopend
) ik had er serieus nog nooit van gehoord en ook nooit gezien op straat
Ik ben ook lui en niet hardlopend en snap niet waarom je dat zou kopen hoor
Met die van mij kan je gewoon lopen en hardlopen! Is gewoon een 3 wieler met het voorste wiel wat je vast kan zetten.
Multifunctioneel zoân wandelwagen . Maar om er nou speciaal 1 voor aan te schaffenâŠ
En jeetje classic mascha weer: als zij iets hebben is het meteen ernstig. Zoveel dagen antibiotica is gangbaar. We schrikken als t om je kindje gaat natuurlijk.
Omdat je kind ergens heen moet als jij wilt sporten. Genoeg mensen die 3-4 keer per week hardlopen, als je dat wilt blijven doen als je een kind hebt zul je manieren moeten vinden om je kind mee te nemen.
Ja en als je toch al een gewone luxe kinderwagen gekregen hebt van dat merk en ze bellen of je ook zoân hardloopding wil waarom zou je dan nee zeggen
Ja dat moet je zelf weten maar ik zou het niet doen bedoel ik
Ja logisch want je loopt niet hard
Zij hebben toch een sponsordeal met Cybex?
Het lijkt mij super leuk om met mân hypothetische kind hard te lopen?
Ja! Maar goed ik heb geen kind dus geen idee waar ik het over heb. Ik kan mij ook voorstellen dat het lekker is als je tijdens het rennen even niet met je kind (bezig) hoeft te zijn. Maar los van dat het soms misschien de keuze is rennen met kind of helemaal niet rennen, lijkt het mij wel gezellig? In mn fantasie zie ik mij dat wel doen
Waarom zou het verschrikkelijk zijn?
Ja inderdaad
Ik moet altijd aan Home Alone 3 denken, daar rent de baddie dan met zoân buggy met drie wielen en dan wil ze draaien terwijl ze rent en dan raakt ze verstrikt in die buggy en valt de baby op de weg.
Ik zou vooral bang zijn ergens een stoepje over het hoofd te zien en zo mijn hypothetische kind te lanceren.
Ik heb pas 1x in mijn leven antibiotica voor meer dan een week moeten nemen, toen had ik een hele heftige keelontsteking. Verder altijd 3 of maximaal 5 dagen (blaasontstekingen, keelontstekingen). Vind 10 dagen dus ook best veel eigenlijk
Tja, heeft met de indicatie en het type te maken. Ik schrijf het voor van 1 gift tot maanden, niet per se afhankelijk van de ernst.
Zulke dingen hebben vaak een wat groter voorwiel waardoor je hobbels makkelijker overgaat, dan klapt het ook niet naar voren.
Wij hebben iig zoiets voor onze hond, neem aan dat het voor kinderen ook zoiets is:
Hahah dit lijkt wel op een gouden koets of een pausmobiel
Och jongens, het is toch niet te geloven. We wisten dat het eraan zat te komen, maar Cynthia gaat zelf beginnen met het aanbieden van waterverfcursussenâŠ
Daar gaat het in het beutybloggerstopic over.