Zeker waar!!
Oh ja zeker, ik ben 10 maanden geleden bevallen van ons eerste kindje. Maar ik ben persoonlijk wel heel blij dat ik (na de eerste maanden) nu, naast moeder zijn, ook gewoon weer zoveel mogelijk de persoon ben voordat ik een kindje had. Ik heb zwangere vriendinnen en vrienden met kinderen wiens hele persoonlijkheid hun (ongeboren) kind is. Dat vind ik persoonlijk heel heftigâŠ
@Shaaar dat is waar. Ik zou een slechte ondernemer zijn
Ja ik vind het ook heel dubbel. Er zijn talloze studies die ook vertellen over de identiteitsverandering van vrouw naar moeder. Als ik naar mezelf kijk herken ik dat ook. Het is heel fijn dat we tegenwoordig niet alleen moeder zijn. Maar ik vind het ook niet kloppend dat we maar moeten doen alsof er niets veranderd is. Zeker de jaren dat de kinderen klein zijn. Je slaap, je alertheid, mijn kind neemt inmiddels ook een deel van mijn sociale leven in. Hij kan terug geven waardoor het ook gezellig wordt. Als je 100 procent te geven hebt en er gaat opeens 50 procent naar je kinderen moet je keuzes maken en veranderen er ook dingen.
We gaan gewoon weer ontopic mensen: influencers. Voor je eigen persoonlijke verhalen hebben we z/k.
Ze heeft al bijna 1000 meer abonnees in één dag!
Denken jullie dat het kind van bon en nick een normale naam krijgt? Of dat het meer iets wordt in de categorie sjaakie?
Ik gok trendnaam! Teddy, Scottie, Charlie, Jacky. Maar aan de nub te zien is t een jongen, dan Willem, Guus, Teun, Bob, Pieter, Kees, Jip
Ja! Ze zegt zelf ook 24/7 met de baby bezig te zijn, dus ze kan gewoon naar mommytopic toch. Heb echt geen zin om al dit gezeik over zwangerschap en babyâs te lezen
Ik ga voor zoân naam als Teuntje, Beppie, Klaas of Joop.
Ik gok een Britse top 100 naam
Of Dirk. Naar hun favoriete supermarkt ofzo.
Iets van Otje, Teuntje, Swaantje of een andere klassieke korte Nederlandse naam.
Ăf inderdaad een Engelse naam.
Net als je dacht dat het niet nĂłg saaier kon, gaan we met zijn allen 10.000 willekeurige namen roepen
Jullie maken in ieder geval je naam als Bonnie stans waar.
Ah jammer, mijn vriend had net zoân goede suggestieâŠ
Nee je snapt het niet Bonnie gaat nu pas saai worden
Kees. Keessoufflé.
Ik denk aan iets als Salomon, Isamael, Lewis, Otis, Archie.
Wie tipt Bonnie dit topic even om babynameninspiratie op te komen doen
Ik ben ook niet van de mommy-content, maar snap ook dat een baby dusdanig levensveranderend is dat alles eromheen onderdeel van de vlogs wordt. Als ze maar niet in de vlog tegen de baby gaat praten, dat trek ik zoooo slecht, bijvoorbeeld bij Laura Brijde (die ik verder wel leuk vind).
Rodi dan