Het influencertopic #24

Ik denk dat Bonnie de mommy content ook goed kan / wil uitspelen omdat haar volgers jong zijn én zij in haar directe omgeving (dus buiten de Glitter drieling) één van de eersten met een baby is. Als de hele omgeving + following al kinderen heeft en jij volgt 5/10 jaar later, is dat enthousiasme wel getemperd.

Toen Bonnie in die video vertelde wat er allemaal gepland staat qua zwangerschaps content + wat ze allemaal gefilmd heeft, dacht Nick volgens mij ook van weet je het zeker? Maar ik denk dat haar jonge en trouwe volgers dit echt heel leuk gaan vinden.
Degene die haar helpt bij samenwerkingen zei ook al dat er van alles qua samenwerkingen aan kwam.

Dan vraag ik mij wel af of baby/zwangerschapsmerken genoeg binding zien bij een grote groep met volgers zonder kinderen, maar ze kunnen alles draaien naar een grote doelgroep denk ik? “Deel de kortingscode vooral met je omgeving die een baby heeft” “Merk x heeft niet alleen babytroep maar ook andere troep”

9 likes

Ik vind Bonnie tot dusver best ‘integer’ met spon omgaan, als in: ze kiest dingen die bij haar passen (zoals storytel, Uniqlo en Dirk). Denk niet dat ze nu meteen met 20 babymerken gaat samenwerken. Neem d’r niet kwalijk als ze d’r wandelwagen bijvoorbeeld laat sponsoren, die krengen zijn duur :sweat_smile: Weet niet of die merken ook heel erg kijken of haar doelgroep geschikt is, of dat ze voornamelijk naar aantallen kijken en views.

10 likes

Dat geldt voor kinderen in het algemeen, niet alleen voor kinderwagens.

26 likes

Ajb verplaats bonnie naar t mommytopic

48 likes

Er blijft niets over van dit topic met al die barende influencers :joy:

31 likes

Hahaha ik zit echt te denken wie hier thuis hoort.

Want Mas en de Cynth zijn de OG beutybloggers en zitten in dit topic. Serena wordt collectief genegeerd door iedereen en love dat.

WilTien/Huismuts/dieoranjevrouw/bonniesarahlotte en al hun aanbehoren zijn niks meer dan moekes.

Wie past hier nog? Leonie haha?

6 likes

In ben bang dat Alwin overblijft

50 likes

Wie?

3 likes

Jaa we worden ook gewoon allemaal ouder toch. En alle ‘jeugd’ zit op tiktok. Die zijn niet meer helemaal van de joeptoep en het bloggen.

5 likes

Noo, ik kijk dat echt alleen uit irritainment

4 likes

Dan boor je toch gewoon weer een nieuwe groep mensen aan? Mensen onderschatten hier echt hoe universeel het ouderschap is. Daar is altijd wel een groep voor te vinden en het is een periode waarin je veel spullen koopt.

@Zemraluani zijn best veel jonge influencers (ook op insta en youtube) die hier best zouden passen, maar wij zijn te oud om hen te volgen/leuk te vinden. Ik vind Leonie trouwens net zo goed een momfluencer, ze is niet suf, maar veel van haar content draait om zwangerschap, ouderschap.

11 likes

Even geen bonje met Bonnie:

https://www.instagram.com/p/DCTZCFBNQWP/?hl=nl

Het lijkt mij echt verschrikkelijk om een jaar lang Action-producten aan te moeten prijzen op Instagram, bijvoorbeeld een suffe, seksloze rugzak met weinig draaggemak. Zijn Larissa’s volgers inmiddels uitgegroeid tot het type vrouw voor wie het hoogtepunt van de week een tripje naar Kruidvat of Action is? Of blijft haar doelgroep jonge mensen die dol zijn op fast fashion? Ik betwijfel het laatste, gezien de negatieve reacties op een video over Primark-laarzen. Het nepleer oogt nog meer plasticachtig dan het rubber van goedkope regenlaarzen.

Als ik zelf zou moeten kiezen tussen het produceren van content als moeder in wording of allemaal goedkope troep aanprijzen, dan zou ik toch voor de eerste optie gaan.

16 likes

Oh wat raar, alle zusjes hebben eigenlijk bijna dezelfde inhoud, heel erg veel met z’n 3en, heel veel herhaling. Ze zijn ook steeds elkaars bovenste reactie op alle Posts.

En Larissa en Serena hebben meer dan 100k volgers maar bijna altijd tussen de 200 en 800 likes, soms een post met 1000 likes.

Hoe draait dit nog op zulke lage engagement? Was eerlijk gezegd ook vergeten dat ze bestonden. Ze lijken wel aardig verder maar alles is zo ontzettend saai? Ook ontzettend monotone voiceovers onder elk filmpje, alles gaat net iets te langzaam en idd letterlijk elke post is spon.

34 likes

Die verbons zijn echt troepfluencers

36 likes

Dit is echt zo’n gevalletje van eindeloos blijven teren op de volgers die je ooit hebt opgebouwd. Want het is weinig inspirerend.

23 likes

Vera heeft een miskraam gehad.

2 likes

Ik heb veel vragen bij dit bericht. Waarom deel je dit hier? Waarom deel je dit op deze manier? Ben je een nieuwssite? Heb je er zelf geen gevoelens of gedachtes bij? Waarom voel je de behoefte om dit op deze manier zo hier neer te plempen?

Edit: ik heb zelf even op haar instagram gekeken nav dit bericht (ik volg haar niet). Wat heeft ze een prachtige post geschreven en wat een verschrikkelijk nieuws voor ze.

159 likes

Je haalt de woorden uit mijn mond :pray:

7 likes

Echt die laatste zinnen hakken erin

Nu ben ik gebroken. Jeffrey ook. Ik kan het niet geloven en het spijt mij zo…

Echt verschrikkelijk dat ze zo’n schuldgevoel heeft over iets waar ze niks aan kan doen

31 likes

Dat hebben veel vrouwen die een miskraam krijgen.

11 likes