Het influencertopic #24

Wat verdrietig voor haar, je kunt zó gebroken zijn na een miskraam.

Los daarvan irriteer ik me wel aan de ‘het is oneerlijk’ reacties. Voor wie is dit ooit wel eerlijk?

8 likes

Voor niemand. Het is gewoon iets dat we zeggen in de hoop om iemand wat steun te geven.

88 likes

Ja daar heb je gelijk in. Ik hoop dan maar dat ze er de steun uit haalt die ze nodig heeft :slight_smile:

4 likes

Wat ontzettend verdrietig, je voelt de pijn in haar post

6 likes

Jennie de boshuismuts die blijkbaar elk jaar een nep kerstboom in haar ‘bos’huis zet
Ironisch

5 likes

Ik vond het een hele mooie oprechte post van Vera. Ik heb echt met haar te doen, zo verdrietig. Ik hoop voor haar dat ze het schuldgevoel naast zich neer kan leggen, want het is gewoon domme pech.

18 likes

Maar een neppe boom is toch eigenlijk ook duurzamer dan een echte boom? (Ja ik weet dat je een boom zou kunnen terugplaatsen)

21 likes

Hahaha gaat ie

11 likes

He haha vind dat juist niet ironisch. Als je van bos en natuur en de planeet houdt zou je er juist goed aan doen niet elk jaar een echte boom te laten kappen en daarna weg te gooien

10 likes

Volgens mij als je 25 jaar met die boom doet. (Dat had ik 10+ jaar gelezen.)

7 likes

Op NPO staat de ‘docu’ misslukt over influencer/voormalig miss universe Stephanie Tency. Over al haar ingrepen, het al dan niet definitief verwijderen van haar impantaten. Haar ‘mislukte’ liposuctie. Haar gehele platgespoten (haar woorden) gezicht. Ik heb met een soort afgrijzen gekeken en vraag me af of in hoeverre het nou een act is, maar ze wekt de indruk dat ze er inmiddels onder gebukt gaat en zich zorgen maakt over haar voorbeeldfunctie en de jeugd iets wil meegegeven over de keerzijde van de medaille.
Mocht iemand anders hem ook gezien hebben; ik ben benieuwd naar wat je er van vond!

5 likes

Ik vond het ergens jammer dat ze uiteindelijk toch weer zwicht voor nieuwe implantaten, al geeft dit ook wel de verslaving aan.

19 likes

Neehoor na ca. 10 jaar is het al duurzamer. Ik weet niet meer het precieze aantal, maar in elk geval niet zo lang. + een goede nepboom gaat makkelijk zo lang mee, heb die van mij al 12 jaar en dat is niet eens zo’n dure van de gamma.

7 likes

9-17 jaar las ik op de website van mileudefensie. 5 tips voor een duurzame kerstboom — Milieudefensie

Kunnen we nu weer verder met influencers

5 likes

Wat ontzettend verdrietig voor Vera en Jeffrey.

1 like

Zie Vera nu zeggen dat ze ook berichten krijgt van mensen die vinden dat het haar eigen schuld is omdat ze overgewicht heeft. Hoe krijg je het je strot uit, en hoe durf je dit moment te gebruiken om haar midden in haar verdriet en overduidelijke schuldgevoel daarop aan te spreken? Wat bezielt mensen in godsnaam?

35 likes

Wauw…

12 likes

Jeeeeeeeeezus :roll_eyes:

4 likes

Mensen zijn zo kut jezus…

9 likes

Kerstbomen zijn interessanter dan influencers die zwanger zijn (geweest/willen worden).

3 likes