Ik zag ook een reactie staan met deze trant. Gelukkig reageren wel veel mensen dan met wat bezielt je dit te delen, maar blijft echt bizar. Lijkt me echt het meest verschrikkelijke aan influencer zijn.
Hoe komt het überhaupt in mensen op omdat toch te zeggen. Ik begrijp haar ergens zo goed. Dat schuldgevoel en het haat gevoel naar je eigen lichaam. Je weet vaak ergens dat het niet je eigen schuld is maar zo voelt het wel. Miskramen zijn zo heftig en op haar termijn was het waarschijnlijk al een compleet kindje.
Alwin test een augurk chocoladeletter.
Ik dacht ik hou jullie even op de hoogte van ons aller favo inlfu
hoeveel donuts
Oh ik wist niet dat er verwacht werd dat ik het daadwerkelijk zou kijken.
ja ik dacht jij taket one for the team
Take one for the Team? Ken je mij?
Draait alleen maar om mij bij mij.
Nee dit is nu een Alwin-only topic.
Ik heb ook geen idee wie Aimée is trouwens.
Wordt alleen besproken als ze weer opruimvideo’s met extreem veel kringloop- en shopping haul video’s afwisselt.
Ik zag dat Fadim verhuisd is en met rebranding bezig is. Ik volg haar niet en zag haar op mijn insta voorbij komen. Keek vroeger haar vlogs toen ze nog make up deed.
Van wat, zichzelf?
Oh ja ik wist wel dat ze een hoofddoek is gaan dragen maar niet dat ze naar Dubai verhuisd is
Sneu voor de vader van haar kind denk ik?
Is die niet mee? Hoe weet je dat?
@Cam, ze deed eerst make up. Maar nu lijkt ze zich op geloof en coaching te richten.
Ze is nu toch getrouwd met die boxer?
Marvin en zij zijn gescheiden en Marvin is de vader van haar dochter
Ja ze is nu een hele vrome moslima geworden.
Ik zag haar en dacht ‘oooh ja’ van vergeten dat jij bestond. ik dacht dat ze met Marvin nog was. Dat was de laatste keer dat ik keek tenminste nog. Ik weet niet welke boxer je bedoelt.
Op haar insta kan je hem vrij makkelijk vinden
lisanneleeft heeft inmiddels 300 “schattige sticker boekjes” wellicht kan ze een sticker winkel beginnen
Ik zie een TikTok van Bonnie dat ze nu 9
Maanden niet in bad mag. Oprechte vraag: waarom mag dit als zwangere vrouw niet?