Heb dit bij Noor Oostenveld. Oké ze post over haar leven en dit is een groot onderdeel, maar dan zeggen “mijn account wordt nu niet ineens alleen baby”. In bijna elke story of post wordt er wel naar gerefereerd.
Ik vind Roosmarijn Koster wel nog leuk om te volgens nu ze zwanger is en ik heb bewust geen kinderen. Ze heeft ook een serie gemaakt met de weg er naar toe met ivf etc en vond ik nog best interessant. Haar zwangerschap speelt nu grote rol maar bij haar vind ik het niet irritant. Denk vanwege haar creativiteit en kijk op zaken. Haar andere kind komt ook weinig aanbod in de vlogs. Er worden geen persoonlijke details gedeeld over haar dochter. Maar denk dat ik van Bonnie geen video’s ga kijken komende tijd.
Misschien ook omdat zij nog meer haar ‘oude’ zelf is en niet dat baby/zwanger zijn je hele identiteit wordt. Vind haar ook leuk!
Sowieso bestaat er niet zoiets als LANG in een HEET bad zitten
Nou ik word anders wel doodgegooid met foto’s van haar (blote) buik overal
Hallo, kennen jullie Hanwe op YouTube? Heb net z’n aanzoek video gekeken. Hij heeft wel uitgepakt. En z’n vriendin leek heel blij op het einde.
Natuurlijk wel, je kunt toch tussendoor extra heet water erbij doen.
Paar jaar geleden wel es een video aangeklikt van hem maar kon t nooit afkijken omdat ie zo schreeuwt
Vind het sowieso heel vervelend als vrouwen moeder zijn hun hele identiteit maken. Maar goed, ik vind kinderen dan ook stom.
Ik vind het zo saai dat het al dagen gaat over moeders die men oninteressant vindt worden
Weer iemand die ik niet volg maar ja in deze video was hij ook luid en de zwerver prank was ook een beetje raar. Maar ik ben deze week gewoon random aan het doorklikken op de algemene pagina en dan zie je eens wat nieuws.
Nou hele impopulaire mening hier. Ik vind het altijd heel vervelend als mensen zo’n duidelijke mening hebben over moeders. Dat mensen nog tijd hebben om hier iets van te vinden in hun eigen super veelzijdige leven.
Er word hier geklaagd over vrouwen die hun identiteit ontlenen aan het feit dat ze moeder worden/zijn. Maar er zijn er hier genoeg die hun identiteit lijken te ontlenen aan het feit dat ze echt geen kinderen willen.
Ja gelukkig wel! Goede ontwikkeling juist
Same Ze zal er wel trots op zijn, maarja gewoon niet interessant voor volgers lijkt me.
Japke Janneke die ook een Klusaccount heeft en dan een pagina maakt met partners. Lijkt me ergens zo lekker om gewoon een deel van de verbouwing cadeau te krijgen door zoiets.
Ik vond dit wel heel schaamteloos bedelen. Maarja misschien ben ik wel jaloers dat straks dat hele huis gesponsord is en ze nauwelijks eigen geld hebben hoeven inleggen voor een verbouwing en inrichting (in vergelijking met ‘normale mensen’)
Ja was te verwachten natuurlijk. Eerder benoemde ze wel dat ze er een flink bedrag (volgens mij 200.000) in zouden steken, dus ik had ook even het naïeve idee dat ze zelf zouden klussen en betalen en dat het dus interessant en relatable zou zijn.
Ik ging nu ook even kijken maar ben heel benieuwd hoeveel ze zelf gaan doen. Ik vind het zo irritant als influencers dan doen alsof ze zelf een huis hebben verbouwd terwijl ze ongeveer voor alles iemand inhuren en misschien kleine klusjes en wat slopen zelf hebben gedaan.
Ik vind bijvoorbeeld interieurvanmies heel irritant, maar toch blijf ik soms kijken. Zij zegt dan ook dingen als: het geld is op dus we doen diy projecten, maar dan is het alsnog een paar honderd euro. Niet erg relatable voor de meeste mensen. Wel genoten toen ze plafond verwarming kreeg en zoveel mensen negatief reageerden maar ze alleen op positieve berichten reactie gaf haha.
“Ja lieverds ik heb de beste deal voor jullie. Koop een kast van tylko, die ik gratis heb gekregen, gebruik mijn kortingscode en krijg net zo’n huis als wij”
Of neem deze goedkope gordijnen bij veneta, zo stylish.
Ale goed voor haar eh maar ik kan momenteel mijn huis niet verven en gordijnen kopen door een financiële tegenvaller van 50.000 euro. Ik wil ook een bericht kunnen sturen en bedelen naar deals haha