Ja en ieder interieur is vrijwel hetzelfde, altijd beige en dan zegt ze soms dat ze kleur toevoegt maar dat is dan weer een andere tint beige en alles inderdaad van de bekende merken die influencers sponsoren
Zo dit lijkt me echt heerlijk om lekker voor te schooien. Het scheelt zo belachelijk veel geld
@ferris ja ‘wij verbouwen ons huis’ ik weet niet meer zeker wie het was, volgens mij Elise boers die zei dat ze verbouwen en verhuizen helemaal niet zo stressvol vond. Dat lijkt me ook ja als je nog geen verfkwast hoeft aan te raken in een hele verbouwing
Joh, je zou eens afwijken van de patriarchale norm!
Ja alleen 90% is gewoon al jaren single dus zo feministisch is het allemaal niet
Persoonlijk heb ik meer stress van aannemers aansturen dan van zelf klussen. Voordeel van een groot bereik op insta is misschien dat aannemers dan geen half werk durven te leveren.
Iehl wat teleurstellend van je Karl
Ja sorry dat was even de mommy in mij die naar boven kwam
Het heeft niets met feminisme te maken, maar dat is denk ik iets te moeilijk voor je.
Misschien kun je het me uitleggen! Jij bent tenslotte een expert op elk gebied
Een andere vrouw dom noemen is ook weinig feministisch maar dat wist je dan waarschijnlijk al
Ik kijk dus naar de vlogs van Gio (ja echt) sinds ik ergens las over zijn verhuizing. En daar kwam het ook ter sprake, maar nog niet gekeken. Ik kijk de laatste tijd sowieso vaker youtube video’s en Rijk Hofman, Acid en Egbert Kanaal komen ook steeds op mijn voorpagina terecht
Ik heb dat ook ineens. Gewoon fascinerend ofzo? Of een jongere generatie haha. Vond acid en egbertkanaal wel grappig als ze het over Gio enzo hebben.
Ik kijk ook wel graag naar verbouwingen en Gio is niet echt aan het verbouwen, maar wel bezig in z’n betonnen doos. Lynn komt ook wel leuk over in de vlogs
Hoe kom je hier nu in vredesnaam weer bij?
Bonnie heeft de 100ste zwangerschaps TikTok heeft geplaatst. Meid doe rustig.
Ik word echt gestoord van al deze posts ontvolg of demp haar ofzo
FF’er heeft de 100e post gewijd aan Bonnie haar zwangerschapscontent.
Jezus laat dat mens blij zijn.
Verkeerde topic
Er is hier sws teveel Bonnie geblaat.