Waarom vraag je dit op een forum en niet aan Google?
Te heet misschien? Ik weet niet, ik deed het zwanger wel maar niet te warm
In een heet bad. Iedereen moet even begrijpend leren lezen. Haha sorry word echt gek ook van al die comments onder die post Je mag dus wel in bad maar tot max 38 graden en Bonnie wil heter
Omdat ik hoop een interessante en ontzettend lange discussie te ontketenen of in bad gaan not done is tijdens je zwangerschap of niet
@crazyplantlady ik moet toegeven dat ik over heet had heen gelezen, maar hoe Bonnie het doet overkomen is alsof ze nu 9 maanden überhaupt niet in een bad kan.
Mag ze al naar het andere topic? Het is nog geen week bekend en dit is Tiktok nr 6 en een tweedelige Q&A.
ik dacht dat dit overdreven was maar het zijn er echt 6
Heel snel graag
Technisch gezien verwoordt ze het goed, maar ik vind haar TikTok/reel alsnog irritante paniekzaaierij.
Sowieso gebeurt precies wat ik al bij Bonnie verwacht had, echt een complete takeover van alle content door de zwangerschap
Is goed
Haha ja, ze had ook iets gepost van: kan nu eindelijk alle reels die in concept staan over zwangerschap posten dus ze heeft nog een voorraadje
Heb dit bij Noor Oostenveld. Oké ze post over haar leven en dit is een groot onderdeel, maar dan zeggen “mijn account wordt nu niet ineens alleen baby”. In bijna elke story of post wordt er wel naar gerefereerd.
Ik vind Roosmarijn Koster wel nog leuk om te volgens nu ze zwanger is en ik heb bewust geen kinderen. Ze heeft ook een serie gemaakt met de weg er naar toe met ivf etc en vond ik nog best interessant. Haar zwangerschap speelt nu grote rol maar bij haar vind ik het niet irritant. Denk vanwege haar creativiteit en kijk op zaken. Haar andere kind komt ook weinig aanbod in de vlogs. Er worden geen persoonlijke details gedeeld over haar dochter. Maar denk dat ik van Bonnie geen video’s ga kijken komende tijd.
Misschien ook omdat zij nog meer haar ‘oude’ zelf is en niet dat baby/zwanger zijn je hele identiteit wordt. Vind haar ook leuk!
Sowieso bestaat er niet zoiets als LANG in een HEET bad zitten
Nou ik word anders wel doodgegooid met foto’s van haar (blote) buik overal
Hallo, kennen jullie Hanwe op YouTube? Heb net z’n aanzoek video gekeken. Hij heeft wel uitgepakt. En z’n vriendin leek heel blij op het einde.
Natuurlijk wel, je kunt toch tussendoor extra heet water erbij doen.
Paar jaar geleden wel es een video aangeklikt van hem maar kon t nooit afkijken omdat ie zo schreeuwt
Vind het sowieso heel vervelend als vrouwen moeder zijn hun hele identiteit maken. Maar goed, ik vind kinderen dan ook stom.
Ik vind het zo saai dat het al dagen gaat over moeders die men oninteressant vindt worden