Egbert Zijn humor is precies mijn humor.
‘Hm ja lekker. Zoet. Proeft als chocola’ x 26
‘Proeft als’
Ja dat zegt hij
Oooh ja ik vind dit ZO irritant aan hem ook haha (nouja, 1 van de 121281 dingen die ik irritant vind / vond, dus kijk ook niet meer hoor).
Ik ga echt dood als hij iets aan het proeven is en zijn duim en wijsvinger tegen elkaar aan wrijft
Ik vind het een aparte keuze van roosmarijn om het kantoor zo in de huiskamer te maken. Het was rommeliger maar ook natuurlijker geweest voor mij om het zonder de muur te doen. Nu staat er ineens zo een blok in de kamer vind ik.
Met ook nog eens het bureau buiten die muurtjes waardoor het nog rommeliger oogt 🫠 mijn smaak is het ook niet.
Charlotte Hoeboer (enkele keer hier besproken) is uit elkaar met haar partner en kan nu direct in een huurwoning omdat ze op nr 1 staat van 1000 mensen ofzo. Echt een dikke tip voor iedereen om altijd ingeschreven te staan, ook al heb je een koophuis etc
Ik was even in de war met die andere Charlotte die zwanger is.
Zeker slim, maar is dit niet ook inkomensafhankelijk? Ik val bijv net buiten de socialehuurgrens. Wil trouwens geen nieuw off-topic-gesprek starten 🫣
Je weet nooit of je altijd daarboven blijft zitten toch? Genoeg dingen die kunnen gebeuren in je leven waardoor je daar op een gegeven moment niet meer aan komt.
Er staan ook huizen op die onder vrije sector vallen,
Maar die woningen worden over het algemeen niet via inschrijfduur bij de woningcorporatie verhuurd, maar per loting, willekeurig of wie het eerst komt die het eerst maalt.
De inkomenseisen zijn de afgelopen jaren wel wat opgerekt trouwens, dus als alleenstaande kom je nu wat langer in aanmerking voor sociale huur.
Edit: tot 52k inkomen als alleenstaande tegenwoordig, dat was 25k ofzo dus je mag echt best aardig verdienen om nog sociaal te kunnen huren.
Huh 🫠
Alsof ze de verkeerde foto erbij gepost heeft
Het is een video, maar zeker driekwart van die video is vuilnis + krottenwijk dus ik snap het niet