Het influencertopic #24

Weer iemand die ik niet volg maar ja in deze video was hij ook luid en de zwerver prank was ook een beetje raar. Maar ik ben deze week gewoon random aan het doorklikken op de algemene pagina en dan zie je eens wat nieuws.

3 likes

Nou hele impopulaire mening hier. Ik vind het altijd heel vervelend als mensen zo’n duidelijke mening hebben over moeders. Dat mensen nog tijd hebben om hier iets van te vinden in hun eigen super veelzijdige leven.

29 likes

Er word hier geklaagd over vrouwen die hun identiteit ontlenen aan het feit dat ze moeder worden/zijn. Maar er zijn er hier genoeg die hun identiteit lijken te ontlenen aan het feit dat ze echt geen kinderen willen.

124 likes

Ja gelukkig wel! Goede ontwikkeling juist

17 likes

Same :joy: Ze zal er wel trots op zijn, maarja gewoon niet interessant voor volgers lijkt me.

7 likes

Japke Janneke die ook een Klusaccount heeft en dan een pagina maakt met partners. Lijkt me ergens zo lekker om gewoon een deel van de verbouwing cadeau te krijgen door zoiets.

7 likes

Ik vond dit wel heel schaamteloos bedelen. Maarja misschien ben ik wel jaloers dat straks dat hele huis gesponsord is en ze nauwelijks eigen geld hebben hoeven inleggen voor een verbouwing en inrichting (in vergelijking met ‘normale mensen’) :joy:

10 likes

Ja was te verwachten natuurlijk. Eerder benoemde ze wel dat ze er een flink bedrag (volgens mij 200.000) in zouden steken, dus ik had ook even het naĂŻeve idee dat ze zelf zouden klussen en betalen en dat het dus interessant en relatable zou zijn.

3 likes

Ik ging nu ook even kijken maar ben heel benieuwd hoeveel ze zelf gaan doen. Ik vind het zo irritant als influencers dan doen alsof ze zelf een huis hebben verbouwd terwijl ze ongeveer voor alles iemand inhuren en misschien kleine klusjes en wat slopen zelf hebben gedaan.

Ik vind bijvoorbeeld interieurvanmies heel irritant, maar toch blijf ik soms kijken. Zij zegt dan ook dingen als: het geld is op dus we doen diy projecten, maar dan is het alsnog een paar honderd euro. Niet erg relatable voor de meeste mensen. Wel genoten toen ze plafond verwarming kreeg en zoveel mensen negatief reageerden maar ze alleen op positieve berichten reactie gaf haha.

12 likes

“Ja lieverds ik heb de beste deal voor jullie. Koop een kast van tylko, die ik gratis heb gekregen, gebruik mijn kortingscode en krijg net zo’n huis als wij”
Of neem deze goedkope gordijnen bij veneta, zo stylish.

Ale goed voor haar eh maar ik kan momenteel mijn huis niet verven en gordijnen kopen door een financiële tegenvaller van 50.000 euro. Ik wil ook een bericht kunnen sturen en bedelen naar deals haha

14 likes

Ja en ieder interieur is vrijwel hetzelfde, altijd beige en dan zegt ze soms dat ze kleur toevoegt maar dat is dan weer een andere tint beige :joy: en alles inderdaad van de bekende merken die influencers sponsoren

7 likes

Zo dit lijkt me echt heerlijk om lekker voor te schooien. Het scheelt zo belachelijk veel geld

@ferris ja ‘wij verbouwen ons huis’ :joy: ik weet niet meer zeker wie het was, volgens mij Elise boers die zei dat ze verbouwen en verhuizen helemaal niet zo stressvol vond. Dat lijkt me ook ja als je nog geen verfkwast hoeft aan te raken in een hele verbouwing

4 likes

Joh, je zou eens afwijken van de patriarchale norm!

15 likes

Ja alleen 90% is gewoon al jaren single dus zo feministisch is het allemaal niet

30 likes

Persoonlijk heb ik meer stress van aannemers aansturen dan van zelf klussen. Voordeel van een groot bereik op insta is misschien dat aannemers dan geen half werk durven te leveren. :sweat_smile:

9 likes

Iehl wat teleurstellend van je Karl

19 likes

Ja sorry dat was even de mommy in mij die naar boven kwam

17 likes

Het heeft niets met feminisme te maken, maar dat is denk ik iets te moeilijk voor je.

6 likes

Misschien kun je het me uitleggen! Jij bent tenslotte een expert op elk gebied

20 likes

Een andere vrouw dom noemen is ook weinig feministisch maar dat wist je dan waarschijnlijk al

46 likes