Het influencertopic #24

Ik kijk dus naar de vlogs van Gio (ja echt) sinds ik ergens las over zijn verhuizing. En daar kwam het ook ter sprake, maar nog niet gekeken. Ik kijk de laatste tijd sowieso vaker youtube video’s en Rijk Hofman, Acid en Egbert Kanaal komen ook steeds op mijn voorpagina terecht :joy:

4 likes

Ik heb dat ook ineens. Gewoon fascinerend ofzo? Of een jongere generatie haha. Vond acid en egbertkanaal wel grappig als ze het over Gio enzo hebben.

6 likes

Ik kijk ook wel graag naar verbouwingen en Gio is niet echt aan het verbouwen, maar wel bezig in z’n betonnen doos. Lynn komt ook wel leuk over in de vlogs

5 likes

Hoe kom je hier nu in vredesnaam weer bij?

6 likes

Bonnie heeft de 100ste zwangerschaps TikTok heeft geplaatst. Meid doe rustig.

12 likes

Ik word echt gestoord van al deze posts :joy: ontvolg of demp haar ofzo

56 likes

FF’er heeft de 100e post gewijd aan Bonnie haar zwangerschapscontent.

88 likes

Jezus laat dat mens blij zijn.

9 likes

Verkeerde topic

4 likes

Er is hier sws teveel Bonnie geblaat.

16 likes

Egbert :heart_hands: Zijn humor is precies mijn humor.

6 likes

Eens!!!

Gelukkig is er een nieuwe Alwin video :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

‘Hm ja lekker. Zoet. Proeft als chocola’ x 26

32 likes

‘Proeft als’ :dizzy_face::triumph::weary::weary:

35 likes

Ja dat zegt hij :cry:

14 likes

Oooh ja ik vind dit ZO irritant aan hem ook haha (nouja, 1 van de 121281 dingen die ik irritant vind / vond, dus kijk ook niet meer hoor).

12 likes

Ik ga echt dood als hij iets aan het proeven is en zijn duim en wijsvinger tegen elkaar aan wrijft

9 likes

Ik vind het een aparte keuze van roosmarijn om het kantoor zo in de huiskamer te maken. Het was rommeliger maar ook natuurlijker geweest voor mij om het zonder de muur te doen. Nu staat er ineens zo een blok in de kamer vind ik.

7 likes

Met ook nog eens het bureau buiten die muurtjes waardoor het nog rommeliger oogt 🫠 mijn smaak is het ook niet.

8 likes

Charlotte Hoeboer (enkele keer hier besproken) is uit elkaar met haar partner en kan nu direct in een huurwoning omdat ze op nr 1 staat van 1000 mensen ofzo. Echt een dikke tip voor iedereen om altijd ingeschreven te staan, ook al heb je een koophuis etc

51 likes