Ik was even in de war met die andere Charlotte die zwanger is.
Zeker slim, maar is dit niet ook inkomensafhankelijk? Ik val bijv net buiten de socialehuurgrens. Wil trouwens geen nieuw off-topic-gesprek starten 🫣
Je weet nooit of je altijd daarboven blijft zitten toch? Genoeg dingen die kunnen gebeuren in je leven waardoor je daar op een gegeven moment niet meer aan komt.
Er staan ook huizen op die onder vrije sector vallen,
Maar die woningen worden over het algemeen niet via inschrijfduur bij de woningcorporatie verhuurd, maar per loting, willekeurig of wie het eerst komt die het eerst maalt.
De inkomenseisen zijn de afgelopen jaren wel wat opgerekt trouwens, dus als alleenstaande kom je nu wat langer in aanmerking voor sociale huur.
Edit: tot 52k inkomen als alleenstaande tegenwoordig, dat was 25k ofzo dus je mag echt best aardig verdienen om nog sociaal te kunnen huren.
We hebben een huizentopic mensen. Daar kun je verder posten over dit onderwerp. Niet hier.
Huh 🫠
Alsof ze de verkeerde foto erbij gepost heeft
Het is een video, maar zeker driekwart van die video is vuilnis + krottenwijk dus ik snap het niet
Hahaha
Omg memory unlocked dit
Love it dat die katten van Gio steeds op hun witte meubels kotsen
Zou ik ook doe als ik die katten was. En ik zou ook spontaan jeuk krijgen aan m’n achterwerk. Echt ik snap dat niet iedereen van kleur houdt, maar dit is echt vreselijk.
Het valt me echt zo vaak op hoe graag jullie dingen in het nadeel van de influencer interpreteren. Ze heeft het overduidelijk niet over deze wijk, maar op het stuk platteland waar je via die brug op komt.
Dan nog vind ik het vreemd om deze tekst te zetten bij een video waar driekwart vuilnis en krottenwijk is
Edit: ik heb idd wel het slechtste stuk uit de video gepakt
Maar waarom laat ze dat niet zien? Als je zonder geluid kijkt en de tekst alleen leest dan denk je dat ze dit bedoelt.
Heeft ze de story verwijderd trouwens? Ik kan m niet vinden.
edit: oh wacht, is al langer dan 24u geleden
Dat laat ze wel zien, heeft ze zelfs een hele post over geschreven. Ook als je die printscreen hier bekijkt met haar posts is het zo duidelijk dat wat ze bedoelt, ze schrijft letterlijk over de overgang van stad naar natuur.