Hmmm idk ik zie het wel
Ik zie het niet
Nou jawel hoor, die deelde paar dagen geleden nog dat ze last heeft/had van eetproblematiek.
Zoveel basic bitches hebben een eetstoornis (gehad), dat maakt je niet interessant. Sylvie heeft het ge-elevate naar iets iconisch, iets hogers.
Zoals laatst dat interview waarin ze zichzelf omschreef als ā Ik ben duidelijk ambitieus, maar ik ben ook duidelijk vrouwelijk. Ik ben heel duidelijk glamoureus en ik ben heel duidelijk trots op mezelf. Ik ben heel duidelijk sexy en ik combineer dat allemaal. En ik ben ook nog eens heel intelligentā
En dat ze toen HEEL HARD ging lachen toen ze werd gevraagd of ze meer of minder dan een ton per jaar verdiende. Ze kwam niet meer bij.
Zo iemand vind je niet vaak en JA is het zeker niet.
JA komt uit Heemskerk en Sylvie was daar getrouwd. Ik denk dat we het daarin moeten zoeken.
Het probleem is ook gewoon dat alle nieuwe wannabe it-girls te graag correct en geliefd willen zijn. Dus die verklaren dan hun maatje 0 met āik wil gewoon sterk en gezond zijnā en gaan na elke quasi-āproblematischeā post of uitspraak met hun agent een spijtbetuigingen zitten pennen. En Ć”ls ze dan al iets laten zien wat minder AI āperfectā is dan is het meteen voor awareness en ārauw zijnā
Ik mis messy queens
Dit is misschien het moment om aan te kondigen wie mijn nieuwe social media koppel of the moment zijn
De steenrijke investment banking absoluut gestoord kapitalistische waarschijnlijk trump stemmende Pookie & Jett en ik ben niet bereid dit toe toe te lichten
Man, I love me some Sylvie.
Ja ik ook man, ben echt een beetje heartbroken dat ik de Beau monde waarin sylvie gasteditior was niet meer heb.
Daarin stond die ijsjes quote, maar echt nog veel meer inzicht in haar mind, echt fantastisch. Ze hield niet van jeans, maar van ājeans in maatje 24ā, ze zei dat alessandra ambrosio heel onaardig was āmaar die is bloedknap dus dan vind ik het te vergevenā en echt elke pagina was fantastisch.
Echt de enige BNer die groter is dan Nederland.
En PALOMA š„¹š„¹š„¹
Haha ja die had ik ook, ICONIC! Ik heb nog wel ergens dat blad van vroeger waar alle meisjes uit Oud Zuid werkten, de Jackie, met Sylvie op de cover. Was volgens mij ook een redelijk iconisch interview. Toen was ze volgens mij nog niet met Rafael getrouwd. Zal eens zoeken.
Quintessential baby
Ja extra crispy pookie
Ik sta daar niet achter uiteraard
Kunnen jullie deze mensen linken? Ik kan het niet vinden op insta
Haar man noemt haar Pookie en hij doet alles voor haar maar hij is lelijk
10/10 would not fuck
Lol dit zijn net Nina en Kalvijn maar dan in een ander universum.
Ohh ik vind haar ook echt op Amelia Liana lijken
Maar zij ook?
Hij is een lelijkere Matt Damon en zij een Amerikaanse Sophie uit Geordie Shore. Ze zijn elkaars level, exact.