Het influencertopic #24

Ik denk genoeg oudere generaties ook. Mensen slikken lukraak allerlei vitamines omdat dat volgens Arie Boomsma een goed idee is en die ziet er fit uit dus het zal wel kloppen

11 likes

Ja, het is (helaas) telkens hetzelfde. Maar ik ben blij dat hij het onder de aandacht blijft brengen. Want hoe meer aandacht er komt voor desinformatie en valse gezondheidsclaims, des te beter denk ik.

57 likes

Ja dat is ook gewoon waar zijn profiel voor dient ? Zou ook heel gek zijn als hij ineens recepten voor kaneelbollen begint de delen.

95 likes

Haha dit ja. Ik heb er echt bewondering voor, voor wat hij doet, want hij doet 10000x meer onderzoek dan alle influencers met hun supplementen, en verdient er volgens mij echt niet veel aan. Ben heel blij dat hij al die moeite doet, want ik ben dan wel volwassen, ik ben ook erg gevoelig voor hypes en meningen. Zou een Arie Boomsma ook zo beloofd hebben.

45 likes

Bij Sarah van Soelen is het nu wel erg rustig over die gummies :joy:

10 likes

Ja zelfde hier ! Ik heb mijn kinderen ook al wel eens van die vitamines gegeven.

Ik vind een profiel zoals dat van hem echt heel nuttig.

6 likes

Ik vind het fantastisch dat iemand ff tegen al die domme influencers ingaat die geld verdienen aan (soms schadelijke!) bullshit.

En ja het is irritant om steeds dezelfde dingen voorbij te zien komen maar ik ben blij dat hij een podium heeft. En daarmee dus wel invloed aan het uitoefenen is.

Hij heeft iig genoeg bekendheid want mensen komen hier best vaak melden dat het irritant is :joy:

41 likes

Dat ligt ook niet aan hem, maar aan al die influencers die snel geld willen verdienen over de ruggen van hun naïeve volgers

15 likes

Zij is over 40 jaar precies de vrouw van Reinout Oerlemans, ze ziet er exact zo uit maar dan een nog-niet oude versie.

11 likes

Ja of Sylvie Meis

5 likes

Nee man, jonge Sylvie was echt belachelijk knap, plus ze is ook een beetje een sociopaat en dat maakt haar alleen maar beter.

‘Dan eet ik zelfs het hoorntje op’, JA could never.

17 likes

Hmmm idk ik zie het wel

22 likes

Ik zie het niet

14 likes

Nou jawel hoor, die deelde paar dagen geleden nog dat ze last heeft/had van eetproblematiek.

5 likes

Zoveel basic bitches hebben een eetstoornis (gehad), dat maakt je niet interessant. Sylvie heeft het ge-elevate naar iets iconisch, iets hogers.

Zoals laatst dat interview waarin ze zichzelf omschreef als “ Ik ben duidelijk ambitieus, maar ik ben ook duidelijk vrouwelijk. Ik ben heel duidelijk glamoureus en ik ben heel duidelijk trots op mezelf. Ik ben heel duidelijk sexy en ik combineer dat allemaal. En ik ben ook nog eens heel intelligent”

En dat ze toen HEEL HARD ging lachen toen ze werd gevraagd of ze meer of minder dan een ton per jaar verdiende. Ze kwam niet meer bij.

Zo iemand vind je niet vaak en JA is het zeker niet.

10 likes

JA komt uit Heemskerk en Sylvie was daar getrouwd. Ik denk dat we het daarin moeten zoeken.

11 likes

Het probleem is ook gewoon dat alle nieuwe wannabe it-girls te graag correct en geliefd willen zijn. Dus die verklaren dan hun maatje 0 met ‘ik wil gewoon sterk en gezond zijn’ en gaan na elke quasi-‘problematische’ post of uitspraak met hun agent een spijtbetuigingen zitten pennen. En áls ze dan al iets laten zien wat minder AI ‘perfect’ is dan is het meteen voor awareness en ‘rauw zijn’

Ik mis messy queens

13 likes

PRECIES

DAT WIL JE WEL JADE!!! OWN T!!!

23 likes

Dit is misschien het moment om aan te kondigen wie mijn nieuwe social media koppel of the moment zijn

De steenrijke investment banking absoluut gestoord kapitalistische waarschijnlijk trump stemmende Pookie & Jett en ik ben niet bereid dit toe toe te lichten

24 likes

Man, I love me some Sylvie. :sparkling_heart:

6 likes