Het influencertopic #24

Ja ik ook man, ben echt een beetje heartbroken dat ik de Beau monde waarin sylvie gasteditior was niet meer heb.

Daarin stond die ijsjes quote, maar echt nog veel meer inzicht in haar mind, echt fantastisch. Ze hield niet van jeans, maar van “jeans in maatje 24”, ze zei dat alessandra ambrosio heel onaardig was “maar die is bloedknap dus dan vind ik het te vergeven” en echt elke pagina was fantastisch.

Echt de enige BNer die groter is dan Nederland.

15 likes

En PALOMA 🥹🥹🥹

9 likes

Haha ja die had ik ook, ICONIC! Ik heb nog wel ergens dat blad van vroeger waar alle meisjes uit Oud Zuid werkten, de Jackie, met Sylvie op de cover. Was volgens mij ook een redelijk iconisch interview. Toen was ze volgens mij nog niet met Rafael getrouwd. Zal eens zoeken.

5 likes

Quintessential baby :two_hearts:

8 likes

Ja extra crispy pookie

Ik sta daar niet achter uiteraard

5 likes

Kunnen jullie deze mensen linken? Ik kan het niet vinden op insta :older_woman:t2:

5 likes

Haar man noemt haar Pookie en hij doet alles voor haar maar hij is lelijk

7 likes

10/10 would not fuck

18 likes

Lol dit zijn net Nina en Kalvijn maar dan in een ander universum.

22 likes

Ohh ik vind haar ook echt op Amelia Liana lijken

8 likes

Maar zij ook?

IMG_1518

IMG_1519

Hij is een lelijkere Matt Damon en zij een Amerikaanse Sophie uit Geordie Shore. Ze zijn elkaars level, exact.

11 likes

Er gaan op reddit ook vage roddels rond. Dat ze voor ze gingen trouwen een borstvergroting moest ondergaan en niet mocht aankomen. En dat dat vastgelegd is in huwelijke voorwaarden :joy:

Wat sommige vrouwen voor geld doen…

2 likes

Nouja als ik hier lees wat vrouwen doen zonder dat ze geld krijgen vind ik dat niet eens zo’n slechte deal tbh

50 likes

Ik ga hier over dromen

12 likes

Dit is denk ik voor het eerst ooit dat ik dit over iemand zeg, maar: hij ziet eruit alsof ie blind is.

54 likes

Hun kind heet Paloma?

8 likes

Hij heeft van die George W Bush ogen die te dicht op elkaar staan, vrij veel Amerikaanse mannen hebben dat. Die zoon van Trump ook. Van die inteeltkoppen.

En deze heeft dan ook nog een gebit dat je meestal bij peuters ziet die nog een speen hebben.

Zij is ook niet bijster knap, plastische chirurgie en goede make up. Maar hij is wel echt lelijker.

Als ik een beetje door Instagram heen scroll vind ik hem ook veel te onzeker aanrakerig.

Heel fascinerend dit stel.

18 likes

Een normale Spaanse naam toch? We kunnen niet allemaal Francien heten

20 likes

Haha ik dacht precies dit over de foto boven jouw post, maar dan over haar :joy:

12 likes

Hij ziet eruit als een AliExpress/Wish/Temu-versie van Matt Damon

23 likes