Het influencertopic #25

Zo triest om dit te plaatsen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

9 likes

Besef haar kinderen heten Dapper en Maentje, echt losercore.

19 likes

:rofl:

9 likes

Dit is volgens mij een human design ding want er was ook al een ‘human design coach’ in love is blind UK die ook elke keer luisterde naar z’n ‘spleen’ :joy:

12 likes

Haha ja het waren er destijds nog maar 3 die het geliked hebben waaronder degene die het naar haar gestuurd heeft, wie heeft dit gedaan joh :joy: Waaarom

7 likes

Ik dacht al dit miltgedoe komt me bekend voor, ook uit dit topic idd; Het influencertopic #24 - #4981 door crazyvibes

4 likes

Waar gaat dit over?

7 likes

De tweede die een hartje gegeven heeft even melden bij de balieeee

9 likes

Gaan likes op volgorde van oud naar nieuw ofzo?

Leer ik weer wat :joy:

10 likes

Ja dus het is degene die het 2e hartje, of de 2e :laughing: op die post heeft gegeven.

7 likes

Ik mis echt wat logica geloof ik

7 likes

Nee sowieso hartje want er staat een hartje op de screen. Maar 2e van boven of onder? :joy:

5 likes

Ja volgens mij het eerste of tweede hartje idd (van boven @Nysmn)

6 likes

Maar kijk je naar de huidige likes?
Want kan toch ook zijn dat diegene nu alweer in de tussentijd het hartje heeft weg gehaald? En dan verspringt het mogelijk naar een volgende

6 likes

Er fietst een vrouw langs terwijl zij staat te poseren die blijkbaar geïrriteerd is dat ze in de weg staat op die brug.

Blijkbaar doet dat haar zoveel dat ze het op haar insta moet plaatsen :smiling_face_with_tear:
(Het is een kort filmpje)

7 likes

Applaus voor de doorstuurder, eindelijk weer wat wrijving hier.

Ken die hele vrouw niet verder.

33 likes

Henry van loon heeft een reel gemaakt over die joeri, de influencer wannabe vriend van lotte :smile:

8 likes

Dit ben ik gemiddeld een keer per week

Staan echt de godganse dag mutsen zichzelf te filmen in het verkeer

13 likes

Ohja je hebt gelijk, hartje idd. Dan sowieso de eerste, als je haar profiel ziet is het wel een lid, maar meer een meelezer.

4 likes

Jammer dat ze het wegzet als ‘negativiteit’.
Heb heel hard gelachen om die samenvatting van het account dat ik hiervoor nog niet kende en ik hoop dat een hoop forummers hetzelfde blije gevoel hebben. Misschien zelfs in hun milt. :heart::sparkles:

13 likes