Het influencertopic #25

Wow dat ga ik ook gebruiken als ik eigenlijk al teveel heb geshopt. ‘Ja sorrieee moest van mijn milt!’

10 likes

Zoals Ellen zegt je moet alvast gaan leven als je “next level self”. En jouw next level self heeft zeker geld voor die bestelling! Alle vertrouwen in het Universum en Klarna :pray:

14 likes

Dankjewel voor deze heerlijke analyse. Kun jij meer analyses maken van influencers?

9 likes

Hahaha nou ze heeft je bericht gelezen hoor! In haar stories spreekt ze je nu zelfs direct toe. Vast een bijzonder momentje voor jou als irritainment fangirl van het eerste uur :wink:

12 likes

Wow ik heb haar story ook bekeken maar iemand van hier (? als je dat screenshot ziet ?) heeft het naar haar doorgestuurd en het bericht ook geliked haha, mede forummer waarom :sweat_smile:

13 likes

Haha ja en het is best makkelijk te achterhalen wie dat geweest is ook

8 likes

Huh hoe dan? Je ziet alleen dat het geliked is toch. Dacht eerst misschien is ze het zelf wel haha

2 likes

Je kan je eigen bericht toch niet liken?

5 likes

Nee, ik bedoelde niet dat ze zelf dat bericht heeft getypt maar wel zelf heeft geliked.

4 likes

Zo triest om dit te plaatsen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

9 likes

Besef haar kinderen heten Dapper en Maentje, echt losercore.

19 likes

:rofl:

9 likes

Dit is volgens mij een human design ding want er was ook al een ‘human design coach’ in love is blind UK die ook elke keer luisterde naar z’n ‘spleen’ :joy:

12 likes

Haha ja het waren er destijds nog maar 3 die het geliked hebben waaronder degene die het naar haar gestuurd heeft, wie heeft dit gedaan joh :joy: Waaarom

7 likes

Ik dacht al dit miltgedoe komt me bekend voor, ook uit dit topic idd; Het influencertopic #24 - #4981 door crazyvibes

4 likes

Waar gaat dit over?

7 likes

De tweede die een hartje gegeven heeft even melden bij de balieeee

9 likes

Gaan likes op volgorde van oud naar nieuw ofzo?

Leer ik weer wat :joy:

10 likes

Ja dus het is degene die het 2e hartje, of de 2e :laughing: op die post heeft gegeven.

7 likes

Ik mis echt wat logica geloof ik

7 likes