Het influencertopic #25

Je kan meestal prima aan lichaamstaal zien dat een kat iets niet (meer) fijn vindt voordat ‘ie aanvalt, ook al verandert dat soms plots. Net als bij honden voordat ze happen/uitvalleb ofzo. Alleen mensen weten niet hoe ze dieren moeten lezen.

(Uitzonderingen daargelaten)

20 likes

En in mijn ervaring verwachten hondenmensen vaak hondengedrag van een kat.

Never forget de vriend die van mij moest stoppen met het aaien van mijn kat en dat niet wilde want “ze kwispelt” :smiling_face_with_tear:

16 likes

Plus dat een kwispel bij een hond ook niet altijd blijdschap/good vibes is, kan ook gewoon (negatieve) spanning zijn. Maar goed dit is wel erg off topic, scuzi

10 likes

Elise boers komt met nóg een podcast. Iedereen stampt maar zon ding uit de grond alsof er nog niet genoeg zijn.

8 likes

Hij kan die bank van Vera overkopen.

59 likes

Vera Camilla, als je meer wil weten zoek hier eens op Vera en bank.

5 likes

Ik weet natuurlijk niet waar hij woont in Amsterdam maar diverse tenten zijn open om 7 u zoals Wakuli en cafecito

3 likes

Oh ik kan haast geen posts meer áán hoe zwaar Romy het heeft met 2 kinderen! (maar toch blijf ik kijken)

9 likes

Hahahaha same! Tis echt hatewatch. Elke dag is er wel wat nieuws wat echt verschrikkelijk is volgens haar.

4 likes

Als je niet beter zou weten zou je denken dat een van de kinderen heel ziek is ofzo. Met de dagelijkse realiteit die gruwelijk zwaar is.

Maar ja als je inderdaad maar 3 uur per nacht slaapt, dan ben je ook niet meer voor rede vatbaar op bepaald moment. En misschien heeft zij gewoon een dramatische manier van dingen verwoorden

1 like

Maar wat is dittttttttt, lijkt wel of ze te hard tegen de stoel getrapt heeft en die is blijven hangen aan dr voet.

19 likes

Miljuschka?

3 likes

Denk eerder Romy

6 likes

Nee Romy maar is wel het kantoor van Miljuschka/waar zij ook zit volgens mij

3 likes

En anders (ik ga nu iets heel raars zeggen) zet je ‘s ochtends vroeg zelf een kop koffie en ga je lekker even in je grote nieuwe huis zitten chillen?

My god de nieuwe generatie yuppen doet echt niets liever dan een miljoen op een huis droppen en dan helemaal kapot gaan elke minuut dat ze niet de deur uit zijn.

50 likes

Zelf koffie zetten???:scream::scream:

Maar helemaal eens is toch heerlijk zeker met een goede espresso machine vast wel spon voor te vinden

6 likes

Sorry had trigger warning moeten gebruiken

12 likes

Die ogen?

3 likes

Kent iemand Roos metje van TikTok? Weet niet of ze echt influencer is maar redelijk wat volgers, ik vind haar zo lijken op Cynthia :joy:

8 likes

Ja ik vind haar zo leuk! Hele rustige serene uitstraling, leuke food content en Lana uit Spangas!!

13 likes