Ja die zijn serieus goed bezig! Jammer dat de gemiddelde winkel er uit ziet als een klerezooi waarbij je bij voorkeur eerst kruipend door de winkel gaat door die rare rekken met bodembakken. Maar qua artikelen mooie stappen aan het zetten.
Zou alleen het marketingbudget uitgeven aan influencers die iets dichterbij de doelgroep staan in het kader van enige geloofwaardigheid van je campagne.
De match met Rotterdamse Poetsqueen vind ik dan weer wel echt goed. Gok dat een hoop jonge meiden door Monica nu wel daar gaan winkelen.
Grappig hoe dat veranderd, vroeger wilde je daar echt niet gezien worden met je moeder
Letterlijk dit, ik bleef buiten staan wachten en liet mān moeder alleen naar binnen gaan. Anders was er kans dat de hippe meiden met Indian Rose broeken het zagen.
De Wibra hier is verhuisd naar de oude Blokker en ziet er nu serieus echt mooi uit. Niet meer van die eindeloze bakken met rommel erin, maar alles netjes in stellages. āt is echt mān favoriete winkel geworden nu
Ik zeg altijd tegen mijn man dat ze me per winkel voor drie maanden moeten aannemen zodat ik de winkel kan opruimen.
Denk niet dat Monica bukkend en kruipend door de Wibra gaat.
Jaa love Wibra
Dit klinkt echt als een droom!
Is bij ons met de Zeeman gedaan inderdaad, maakt ook zoān bizar verschil. Heb het idee dat het ook veel meer inloop heeft nu terwijl de winkel gewoon precies tegenover de oude winkel zit.
Ja de nieuwe/verbouwde winkels zien er super netjes uit, maar dat is natuurlijk een forse investering dus zal wel een aantal jaar duren voor hun totale winkelbestand omgebouwd is.
Wonen wij in dezelfde plaats? Zo ja, idd een hele verbetering!
Wat een soap tussen Maria Tailor en haar ex, de vader van hun kids.
Continue sneren naar elkaar via instagram.
Ik ben wel echt team Jeroen want volgens mij is Maria echt een nare vrouw.
Maar zij plaatst toch niet echt sneren? Of überhaupt iets over hem? Ik vind zijn opmerkingen echt heel kwalijk zo openbaar, zoek dat lekker samen uit
Zij doet het vooral indirect, let er maar eens op.
En lekker typisch ook om dan āTeam Manā te zijn omdat je DENKT dat Maria ook een nare vrouw is
Ja en dan de zogenaamde āindirecteā berichten erger vinden dan de kinderachtige, publiekelijke sneren van een volwassen kerel
Ik woon in het midden van āt land. Maar volgens mij hebben ze in meerdere steden oude Blokker panden gekocht!
Na 2 weken weer het haar ontklikken van haar dochter. Dat is indirect aangeven dat haar ex-man dat dus niet met voldoende aandacht heeft gedaan.
Ervoor zegt ze dat ze haar dochter een cursus haarverzorging heeft gegeven, maar dat het voor niks was omdat ze met klitten terugkomt. Zie dit niet als sneer naar de vader.
Ja ik vind hem heel naar overkomen. Zo publiekelijk de moeder van je kinderen afvallen en dan zeggen dat je het beste voorhebt met je kinderenā¦
Maar dat is toch ook zo? De kinderen zijn twee weken bij hun vader en komen met dreadlocks terug naar huis, teken dat de vader er geen aandacht aan schonk.