Het influencertopic #25

Ik had dit bij Elise Boers ook
Ik betwijfel of ze het zelf zou dragen en ze heeft zichzelf helemaal strak getraind voor de trouw.
Ze is momenteel echt helemaal in topvorm en dan zoiets promoten. Geloofwaardigheid nul.
Al heb ik dat nu wel met bijna alles waar ze promotie voor maakt.
Maar deze vond ik er toch echt uitschieter.

5 likes

Rose van roseklerenzooi had ze laatst in een post laten zien, toen dacht ik wel: ja, dit zou ik voor onder een strakke jurk/topje toch best eens willen proberen. Dat werkt als ‘klant’ voor mij dus wel echt beter dan bij Lotte of Michelle.

4 likes

Inderdaad, bij iemand met minstens maat L komt het toch geloofwaardiger over.
Maar iemand die net een half jaar op haar eten heeft gelet en een paar keer per week kapot gaat op een spinning fiets is het gewoon nutteloos.

1 like

Het was heel kort een trend ja, in 2017, met ook een aantal celebrities die het deden.

8 likes

Maar het meest ongeloofwaardige wat ik vandaag toch wel gezien heb is Monica geuze die reclame maakte voor de Wibra

20 likes

Als het maar geld oplevert hè, is wel een beetje bekend bij Monica.

6 likes

En ze heeft nog gelijk ook. Zij lacht wel in dr grachtenpand van 2 millie
Edit 3,5 millie excuses

11 likes

Viora had er vandaag ook een story over, vond ik ook zo dom. Zij had laatst ook een post over dat je best gewoon kunt genieten op vakantie zonder aan te komen. Haar voorbeeld: ze at bij ontbijt en lunch yoghurt met fruit en dan kon ze wel gewoon uit eten savonds. Nou sorry maar dat valt voor mij niet echt onder genieten :smiling_face_with_tear:

20 likes

wat een rotvakantie heb je dan :sob:

8 likes

Hahaha ja genoeg van die mutsen die het kopen 🫠

8 likes

Ik heb de reclame niet gezien en zeker dubbel dat MG hier reclame voor maakt. Maar ben serieus onder de indruk van de geslaagde rebranding van Wibra. Op het succes van een product kunnen meeteren en producten maken die hip zijn. Ze gaan binnenkort winkels in Frankrijk openen.

18 likes

Ja die zijn serieus goed bezig! Jammer dat de gemiddelde winkel er uit ziet als een klerezooi waarbij je bij voorkeur eerst kruipend door de winkel gaat door die rare rekken met bodembakken. Maar qua artikelen mooie stappen aan het zetten.
Zou alleen het marketingbudget uitgeven aan influencers die iets dichterbij de doelgroep staan in het kader van enige geloofwaardigheid van je campagne.

21 likes

De match met Rotterdamse Poetsqueen vind ik dan weer wel echt goed. Gok dat een hoop jonge meiden door Monica nu wel daar gaan winkelen.

Grappig hoe dat veranderd, vroeger wilde je daar echt niet gezien worden met je moeder :clown_face:

27 likes

Letterlijk dit, ik bleef buiten staan wachten en liet m’n moeder alleen naar binnen gaan. Anders was er kans dat de hippe meiden met Indian Rose broeken het zagen.

16 likes

De Wibra hier is verhuisd naar de oude Blokker en ziet er nu serieus echt mooi uit. Niet meer van die eindeloze bakken met rommel erin, maar alles netjes in stellages. ‘t is echt m’n favoriete winkel geworden nu

15 likes

Ik zeg altijd tegen mijn man dat ze me per winkel voor drie maanden moeten aannemen zodat ik de winkel kan opruimen.

Denk niet dat Monica bukkend en kruipend door de Wibra gaat.

3 likes

Jaa love Wibra

11 likes

Dit klinkt echt als een droom!

7 likes

Is bij ons met de Zeeman gedaan inderdaad, maakt ook zo’n bizar verschil. Heb het idee dat het ook veel meer inloop heeft nu terwijl de winkel gewoon precies tegenover de oude winkel zit.

3 likes

Ja de nieuwe/verbouwde winkels zien er super netjes uit, maar dat is natuurlijk een forse investering dus zal wel een aantal jaar duren voor hun totale winkelbestand omgebouwd is.

4 likes