Het influencertopic #25

Ja, Syl. Een advocaat ook.
Zij hebben nu samen een huis gekocht geloof ik. (Heeft ze volgens mij in haar podcast met Anke de Jong gezegd, zogenaamd succesvol)

4 likes

Ze is advocaat en influencer en haar vriend is ook advocaat. En haar eigen appartement heeft ze ook net verkocht in Amsterdam. Ik verbaas mij er vooral over dat het voor mij gevoel net uit is met haar ex en ze daar ook nog een huis mee heeft en ze nu al iets samenkoopt met een andere man. Volgens mij heeft ze zowel samen met Dave, Mischa als Syl een huis gekocht en opgeknapt.

5 likes

Zo daar moet je ook maar telkens weer zin en vertrouwen in hebben. Ik zie al 100 beren op de weg bij het IDEE ooit misschien weer te gaan samenwonen na 1x gefaald samenwonen in een huurappartement.

Oké zegt misschien vooral veel over mij dit :smiling_face_with_tear:.

4 likes

Mijn algoritme schotelde mij net dit voor. Ik was deze vrouw alweer bijna vergeten maar dit is weer een pareltje hoor Charlotte - Holistisch Therapeut - met liefde en aandacht. on Instagram: "En toen zat ik met een vriendin in de auto op weg naar het museum, we hadden het erover en zegt zij: waarom vertel je niet over onze ervaring toen en toen dat is toch hilarisch?? Uh jaaaa vriendin, dankjewel voor het meedenken en de support, dat past er ook gewoon perfect in. 💜 #theater #uitgekleed #Sharelotte"

5 likes

Iamtheknees heeft nu weer een video op tiktok over dat ze in Jamaica een black hairstyle techniek leert. Ze lijkt de laatste tijd wel obsessed met black men, black culture (sinds haar vakantie in Kaapverdie vorig jaar of het jaar daarvoor). Idk hoor, mss trek ik de verkeerde conclusie, maar ik krijg een raar gevoel bij al haar video’s die iets met zwarte mensen te maken heeft.

4 likes

Ja dat gevoel krijg ik ook bij haar. Op TikTok live gaat ze ook steeds live met random mannen en dan aanschouw je hoe ze zit te flirten met die mannen en dan achteraf helemaal analyseren hoe een man was. Weird.

3 likes

Ik kan er niet naar luisteren, die zwarte stippen onder haar ogen vragen al mijn aandacht. Heeft ze ooit iets gezegd daarover? Vindt ze dat gewoon mooi? Is het iets symbolisch? Is het een trend die ik (gelukkig) heb gemist?

3 likes

Is gewoon een make-upkeuze, vriendinnen van mij doen (deden eigenlijk) dat ook

4 likes