Zo daar moet je ook maar telkens weer zin en vertrouwen in hebben. Ik zie al 100 beren op de weg bij het IDEE ooit misschien weer te gaan samenwonen na 1x gefaald samenwonen in een huurappartement.
Oké zegt misschien vooral veel over mij dit .
Zo daar moet je ook maar telkens weer zin en vertrouwen in hebben. Ik zie al 100 beren op de weg bij het IDEE ooit misschien weer te gaan samenwonen na 1x gefaald samenwonen in een huurappartement.
Oké zegt misschien vooral veel over mij dit .
Mijn algoritme schotelde mij net dit voor. Ik was deze vrouw alweer bijna vergeten maar dit is weer een pareltje hoor Charlotte - Holistisch Therapeut - met liefde en aandacht. on Instagram: "En toen zat ik met een vriendin in de auto op weg naar het museum, we hadden het erover en zegt zij: waarom vertel je niet over onze ervaring toen en toen dat is toch hilarisch?? Uh jaaaa vriendin, dankjewel voor het meedenken en de support, dat past er ook gewoon perfect in. 💜 #theater #uitgekleed #Sharelotte"
Iamtheknees heeft nu weer een video op tiktok over dat ze in Jamaica een black hairstyle techniek leert. Ze lijkt de laatste tijd wel obsessed met black men, black culture (sinds haar vakantie in Kaapverdie vorig jaar of het jaar daarvoor). Idk hoor, mss trek ik de verkeerde conclusie, maar ik krijg een raar gevoel bij al haar video’s die iets met zwarte mensen te maken heeft.
Ja dat gevoel krijg ik ook bij haar. Op TikTok live gaat ze ook steeds live met random mannen en dan aanschouw je hoe ze zit te flirten met die mannen en dan achteraf helemaal analyseren hoe een man was. Weird.
Ik kan er niet naar luisteren, die zwarte stippen onder haar ogen vragen al mijn aandacht. Heeft ze ooit iets gezegd daarover? Vindt ze dat gewoon mooi? Is het iets symbolisch? Is het een trend die ik (gelukkig) heb gemist?
Is gewoon een make-upkeuze, vriendinnen van mij doen (deden eigenlijk) dat ook
Zo gewoon vind ik dat niet
Die post van Lotte over die bodysuit ik snap het niet.
Waarom zou je zoiets aantrekken met haar figuur. Sowieso hoeft niemand zoiets aan te doen maar ik snap niet waarom dit merk niet andere influencers benaderd.
Michelle Bollen promoot ze ook. Maar die zegt er wel bij dat zij ze niet gebruikt als corrigerend ondergoed.
Ik denk dat het lastig is om plus size influencers te vinden die corrigerend ondergoed willen promoten omdat dat toch een beetje tegen spreekt als het gaat om body positivity.
Ik had dit bij Elise Boers ook
Ik betwijfel of ze het zelf zou dragen en ze heeft zichzelf helemaal strak getraind voor de trouw.
Ze is momenteel echt helemaal in topvorm en dan zoiets promoten. Geloofwaardigheid nul.
Al heb ik dat nu wel met bijna alles waar ze promotie voor maakt.
Maar deze vond ik er toch echt uitschieter.
Rose van roseklerenzooi had ze laatst in een post laten zien, toen dacht ik wel: ja, dit zou ik voor onder een strakke jurk/topje toch best eens willen proberen. Dat werkt als ‘klant’ voor mij dus wel echt beter dan bij Lotte of Michelle.
Inderdaad, bij iemand met minstens maat L komt het toch geloofwaardiger over.
Maar iemand die net een half jaar op haar eten heeft gelet en een paar keer per week kapot gaat op een spinning fiets is het gewoon nutteloos.
Het was heel kort een trend ja, in 2017, met ook een aantal celebrities die het deden.
Maar het meest ongeloofwaardige wat ik vandaag toch wel gezien heb is Monica geuze die reclame maakte voor de Wibra
Als het maar geld oplevert hè, is wel een beetje bekend bij Monica.
En ze heeft nog gelijk ook. Zij lacht wel in dr grachtenpand van 2 millie
Edit 3,5 millie excuses
Viora had er vandaag ook een story over, vond ik ook zo dom. Zij had laatst ook een post over dat je best gewoon kunt genieten op vakantie zonder aan te komen. Haar voorbeeld: ze at bij ontbijt en lunch yoghurt met fruit en dan kon ze wel gewoon uit eten savonds. Nou sorry maar dat valt voor mij niet echt onder genieten
wat een rotvakantie heb je dan
Hahaha ja genoeg van die mutsen die het kopen 🫠
Ik heb de reclame niet gezien en zeker dubbel dat MG hier reclame voor maakt. Maar ben serieus onder de indruk van de geslaagde rebranding van Wibra. Op het succes van een product kunnen meeteren en producten maken die hip zijn. Ze gaan binnenkort winkels in Frankrijk openen.