Het influencertopic #25

@2701
@Daelyss

Gezien jullie beide reacties. Zo makkelijk is het dus niet.

2 likes

Oké? Maar ga je ook uitleggen waarom dan?

4 likes

Nee ik zag het ook niet als sneer naar die vader inderdaad. Volgens mij hoor je op die leeftijd ook gewoon je eigen haar te kunnen kammen

6 likes

als je kind van 10 iets niet goed kan help je daar als ouder toch bij :joy: je kinderen vaardigheden niet aanleren of ze helpen wanneer zoiets als persoonlijke verzorging niet goed lukt is in essentie gewoon verwaarlozing

43 likes

Als je kijkt op de insta van Maria, is het nu niet veel beter terwijl ze met mams op vakantie is. Volgens mij heeft het meisje gewoon een ongelukkige haarstructuur.

2 likes

Ik denk dat dagelijkse hydratatie en ontklitten al een groot verschil kunnen maken. En op die leeftijd vond ik met mijn haarstructuur het niet leuk om dat te doen. Maar mijn vader en moeder zagen erop toe dat dit 1x/week door hun werd gedaan.

8 likes

Ja, dat kan natuurlijk! Maar doelde er meer op dat het volgens mij niet perse haar vader zijn schuld is als ik zie hoe het eruit ziet nu ze met Maria op vakantie is.

4 likes

Bij iemand uit mijn omgeving is dit per ongeluk gebeurd bij de bevalling (ik zal jullie het verhaal besparen) en daarna is de baarmoeder teruggeplaatst. Een paar jaar later heeft ze nog een kind gekregen, dus ja het kan blijkbaar.

3 likes

Liefslotte “ik ben niet meer met mijn lijf bezig dan andere”

Ook lotte: doet een boudoirshoot en heeft een story highlight met alleen maar zeikposts over hoe ze haar postpartum lichaam haat en hoe trots ze is toen ze was afgevallen.

19 likes

Dan zitie nog wel “vast” in je lichaam he. Met bloedvaten en dergelijke.
En @fullmoon niet via een keizersnede dan maar dan vaginaal? Dat is een heeeel zeldzame complicatie. Dan komtie er binnenstebuiten uit.

11 likes

Ja, dat snap ik. Maar wat is het voordeel of een reden om het in je handen te houden terwijl je vast zit vs gewoon laten waar ie is? Ik ken dit helemaal niet.

8 likes

Nee denk ook dat je dit niet kent als je het niet of zelf hebt meegemaakt of chirurg bent. We hebben haar medisch dossier helaas niet bij de hand hier dus waarom dat precies is gedaan en hoe dat er in de praktijk aan toe is gegaan of waarom dit de beste optie was is compleet onbekend.

Ik snap echt niet zo goed dat we hier helemaal :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head: doen als we als leek een medische ingreep niet begrijpen of nog nooit van gehoord hebben.

7 likes

Ik hoorde hier laatst in een podcast over en als ik het me goed herinner is het redelijk gebruikelijk omdat het voor de chirurg makkelijker is (?). Zodat de patiënt sneller weer dicht is en naar haar baby toe kan.

5 likes

Vaginaal inderdaad. En dat het zeldzaam is kreeg zij ook te horen, het halve ziekenhuispersoneel is bij d’r langs geweest.
De placenta liet niet los en zowel de verloskundige als zij zelf dachten dat nog wel even te doen na de bevalling en dit liep dus echt bijna niet goed af. Gelukkig was ze al in het ziekenhuis en dus op de goede plek.

1 like

Ik hoorde het bij haar. Het gaat me niet om haar. Meer om de medische handeling waar ik nooit eerder van gehoord heb. Ik wist dus helemaal niet dat ze dat doen zoals @Alocasia zegt.

Nogmaals, mascha en haar medische dossier interesseert mij niet.

1 like

Vind ik dit topic wel een bijzondere keuze om die vraag te stellen als het interesse in een medische ingreep is

4 likes

Ik vind haar altijd zo ongezellig, maar dat krijg je denk ik met een Duitse moeder. Zo rigide.

9 likes

Ze heeft een ks gehad toch?

4 likes

Ok. Na twijfelen heb ik een andere keuze gemaakt dan jij zou doen. @moderators zou een van jullie mijn vraag willen verplaatsen naar het medische vragen topic? Dankjewel.

3 likes

Mascha wel ja.

4 likes