Het influencertopic #25

Hugh Grant? Mocht ie willen :fearful:

7 likes

Ik ben wel echt geïntrigeerd door hoe het verhaal van Jeppe en die sekte nou in elkaar steekt. Wist hij wat de oorsprong van deze sekte is en de dubieuze geldstromen? Gelooft hij echt dat vrijwel elke ziekte te verklaren is door slecht karma van je voorouders en dat je dit met peperdure anchestor healings kan oplossen? Is hij een slachtoffer? Of is hij een van de zakkenvullers? Zou hij alles wat in deze aflevering van Boos verteld wordt al weten of zou er voor hem ook nieuwe informatie in zitten?

12 likes

En die is daadwerkelijk “oud”

11 likes

Uiteindelijk is iedereen een slachtoffer toch behalve die gekke mensen helemaal aan de top.

6 likes

Mijn oude buurjongen zit bij deze sekte. Hij geeft aan dat ‘mothergod’ niet bestaat en dat de geschiedenis waar tim over vertelt niet klopt. Ik denk alleen maar: je zit er zo diep in dat je dit niet inziet. Dus ik denk eigenlijk dat Jasper dat ook niet kan inzien of dat ze het niet willen geloven. En ik denk ook dat er nieuwe info voor hen bijzit! Maar ja die nieuwe info zou dan ‘niet waar’ zijn 🫠

6 likes

Het lijkt mij dat hij hier ook flink mee verdiend. 100% pyramide scheme dit toch?

8 likes

Ben trouwens ook heel benieuwd wat ze hier in de Stijn Tobi en Jeppe show mee gaan doen. Gaan ze het negeren? Of gaan ze er iets over zeggen? In het verleden hebben Stijn en Tobi wel door laten schemeren dat ze twijfels hebben bij het pad dat Jeppe aan het bewandelen is. Eigenlijk lijken alle opties me vrij ongemakkelijk.

9 likes

Jeppe was de laatste aflevering ook heel erg stil. Denk dat het zwaard van Damocles boven het hoofd van Jeppe hing.
Maar ik denk eerder dat hij hier ook mee stopt, en dat het dood wordt gezwegen

3 likes

Ik dacht ~ maar absoluut not sure ~ gelezen te hebben dat hij daar puur nog zat vanwege contractuele verplichtingen, maar dat hij hier ook mee wil stoppen zodra dat kan

3 likes

Sorry maar vind het zo cringe dat we deze man Jeppe noemen. Sowieso mensen die zichzelf bij hun bijnaam noemen. Hij heet gewoon Jasper.

38 likes

Zo wordt hij in de series en podcast vaak genoemd, dus vind het niet zo gek eigenlijk.

8 likes

Ik volg al deze middelmatige mannen niet dus dacht dat het er twee waren

55 likes

Ja same voelde me alweer oud

6 likes

Love Foefcore op tiktok. Zij post oude filmpjes van Mascha maar dan vooral de iconische dingen. Nostalgie

29 likes

Ik wacht met smart op de doodshoofdjes

9 likes

Oké ik heb de hele boos aflevering uitgezeten (1u15) maar dit had toch zoveel korter gekunnen

9 likes

Ja!!! Ik was echt teleurgesteld dat er na die enorme kijktijd niks heftigs is gebeurd. Knokpartij of een felle discussie ofzo.

6 likes

Is 9/10 keer toch met Boos. Ook vaak dat ze dan eindigen met dat ze nog wachten op antwoord van de tegenpartij, ja wacht dan ook gewoon met uitzenden want nu zijn het van die open eindes die 9/10 keer geen vervolg krijgen.

33 likes

Ik op de cappuccino edit en jelly baff

2 likes

Ja vaak komen die via instagram

5 likes