Het influencertopic #25

Mijn himmel ik dacht(/hoopte) ff dat hij een ziekmakend snapchatfilter had gebruikt ofzo maar dit is echt z’n eigen look dus

4 likes

Wat als Jasper dit allemaal voor de fomo show onderzoekt?! :’)

Moet je FOMO hebben voor een sekte? lol

31 likes

Plot twist van de eeuw

14 likes

Heeft ie zn story nou verwijderd?

8 likes

Ja. Vreemd! Hij zag er echt heel slecht uit.

8 likes

Kan natuurlijk zo zijn dat hij zelf ook schrok van de uitzending omdat hij bepaalde dingen nog niet wist.

9 likes

Mijn reactie op elke man die z’n baard afscheert. :grimacing:

19 likes

Op de stories van Tim Hofman is het nog wel te zien.

4 likes

5 Jeppe jokers!!

12 likes

Ik vraag me af: als je als Volendammer ook je voorouders moet healen, rekenen ze dan per verschillende voorouder? Dan ben je wel relatief goedkoper uit.

16 likes

Kan je wel een soort combi bundel doen met de rest van de buurt.

12 likes

Ik denk dat hij nu moet wachten op instructies over wat hij mag/kan communiceren als reactie. Zou me ook niet verbazen als er nu behoorlijk wat druk op hem wordt gelegd omdat de media-aandacht nu voornamelijk via hem komt (al zoeken ze natuurlijk zelf ook wel actief BN-ers op). Ik kan me wel heel moeilijk voorstellen dat hij niet op de hoogte is van de aantijgingen tegen de groep, maar dat zal waarschijnlijk binnen die organisatie allemaal wel omgebogen worden tot pogingen om de groep aan te vallen of af te breken.

Ik weet nog dat streetlab tijdens de pandemie een youtubeserie maakte waarin ze thuis allemaal nieuwe dingen gingen proberen, en Jasper heeft toen o.a. een video opgenomen met Wim Hof. Past ook wel in dit straatje natuurlijk

12 likes

Ik kan heeel slecht tegen die confrontaties altijd (daarom kan ik de BOOS normaal niet echt kijken) maar ik vind het verder wel een goede video! Hopelijk smoort dit de ontwikkeling van die sekte in Nederland een beetje in de kiem

5 likes

Morgen gaat de aflevering btw over Zaar Goedemans, mocht iemand dat interessant vinden!

6 likes

Mij nie bellen, die skip ik haha! Ga alleen die van Tamara nog kijken.

6 likes

yesss hoop dat ze de beelden showen van hoe ze widya die net 3 maanden in de heere is doopt in een zwembadje op influencertrip :heart_eyes:

10 likes

oh nee wat een teleurstelling ik dacht dat ze bij boos zou komen maar niet goed gelezen op wiens post de reactie was :disappointed_relieved: jammer man

25 likes

tbf er zou over elke influencer wel een boos aflevering mogen komen

5 likes

Boos aflevering over Tim hofman zou best leuk zijn

20 likes

omg hij lijkt op die ene fuckboy man van bridget jones die er ook opeens zo oud uitzag

5 likes