Het influencertopic #25

Zijn er leuke influencers die dit jaar vlogmas doen? Heb daar zo weer zin in

4 likes

Champagne Ferriër

1 like

Voor de geïnteresseerden: inmiddels een reactie van Tobi en Stijn op de aflevering van BOOS in hun podcast op Podimo.

Wel een mooie reactie vind ik. Wel genuanceerd en liefdevol, spreken hun zorgen uit over Jasper (zonder betuttelend te zijn).

16 likes

Klinkt net als met Scientology, daar krijg je ook pas de ‘echte’ verhalen over Xenu en aliens te horen als je er zo diep in zit dat je niemand meer om je heen hebt die kan zeggen hoe vergezocht het is.

Zolang je nog wat minder ver in de sekte zit krijg je alleen maar gelul te horen over spiritualiteit en zelfverbetering. De echte religieuze craziness wordt alleen onthuld aan de mensen die al hun geld en tijd erin hebben gestoken. Weet niet of dat met deze lui ook zo is, maar klinkt wel vergelijkbaar.

13 likes

ik moest opeens aan sophie hol denken

6 likes

Oei en toen? Die wil een kattenpension beginnen

Als ik die commentsectie onder haar video’s soms las dacht ik echt: jullie schoppen tegen een dode hond

Wel fijn dat ze haar purpoos heeft gevonden! Ook iets met dieren. En zo is de cirkel weer rond.

7 likes

In de nieuwe boos radio aflevering gaat het weer over master oh en Jasper enzo. Katja valt hier zo erg door de mand, echt genant.

7 likes

Vertel! Ik vind het stom dat ze die nabespreking daar doen ik heb helemaal geen zin om de podcast te moeten luisteren na het programma zelf :sob:

4 likes

Ik merk dat ik Tim steeds minder kan handelen. Hij slaat een beetje door in zijn gedrag ofzo…
dus lees graag een samenvatting als iemand dat wilt doen X__X

16 likes

En @ninna ze ging reageren via Instagram en heeft het daarna verwijderd. Ze zegt de aflevering niet helemaal gezien te hebben maar heeft wel een advocaat op Boos afgestuurd. Ze zegt er niet helemaal achter te staan (die beweging) maar gelooft meer in wat mensen daar te zeggen hebben dan dat ze objectief kijkt.

4 likes

Doorslaan op welk vlak dan?

Edit @Frambozentaartje ze benoemen in de podcast dat Katja is doorverwezen naar de juridische dienst van BNNVARA maar ik geloof niet dat zij een advocaat heeft ingeschakeld. Ze was zich vooral heel druk aan het maken over wat er in de aflevering zou komen over haar en met het plaatsen van kinderachtige comments op instagram terwijl ze zogezegd ‘te druk’ is om de hele aflevering te kijken waarover ze zich zo druk maakt. Echt gênant

11 likes

Is Tim nog met Lize eigenlijk? Totaal irrelevant maar ik ben ineens benieuwd, en Google geeft geen sjoege.

5 likes

Nee die zijn uit elkaar

Edit: fake News

7 likes

Vgm zijn ze nog bij elkaar maar delen ze er niks meer over. Of heb jij een betere bron dan ik? :joy:

14 likes

Ik zie dat die vriend van Bonnie, Luc, wordt gevolgd in Erasmus Mc 24/7. Vond hem altijd heel leuk overkomen in de vlogs

16 likes

Ik weet niet echt wat het juiste topic hiervoor is maar ik ben toch echt zooo klaar met al die influencers en wannabe’s die op tiktok allemaal hun upfront supermarkt haul delen.

Omgg zo gezond allemaalllll en zo veel beterrrr dan de normale supermarkttttt. :face_vomiting:

Daar wil ik echt nog niet dood gevonden worden. Serieus. Je moet mij betalen om daar boodschappen te willen doen.

Ben ik de enige? Ik vind het zo overdreven allemaal, ga gewoon naar de normale supermarkt en leer etiketten lezen. Het is zo elitair? Zo’n clubje dat zich beter voelt dan de rest?

37 likes

Upfront is ook echt niet bijzonder lekker. Sommige repen ronduit goor

6 likes

Ik vind Upfront dus wel een heel leuk merk en ik zou best graag naar die winkel willen. Maar ik heb dus wel dat ik me gewoon totaal niet thuis voel tussen de doelgroep die er komt waardoor ik er alsnog (voorlopig, tot de hype een beetje voorbij is) niet heen wil.

4 likes

Volgens mij is Tim sinds die bedreigingen helemaal gestopt met privédingen delen. Dacht ook dat ze nog wel bij elkaar zijn, meen dat ergens gelezen te hebben. Maar weet het ook niet zeker

8 likes