Als je niet in hun perfect gymplaatje past dan word je daar ook echt niet met open armen ontvangen denk. “Ielllll dikke mensen bah”
Ik dacht ook altijd dat het een leuk merk was, tot ik hun eisen las voor nieuwe medewerkers
Ja ik mis wel een beetje de vibe die ze vroeger hadden. Ik vond hun podcasts paar jaar geleden echt tof en dat ze een paar voedingsdeskundigen in dienst hadden die echt wel interessante dingen te zeggen hadden. Maar dat is allemaal offline gehaald.
Welke eisen bedoel jij trouwens? Ik weet dat iedereen verplicht fulltime moet werken en op kantoor moet zitten. En volgensmij ook iets over dat je in je proeftijd bepaalde targets moet halen. Maar is er nog meer?
Die inderdaad, maar dan vooral ook om hoe ze het opschrijven. Bijv “Als je begint bij Upfront kun je weinig sturing verwachten. Je krijgt je laptop, en je maanddoelen. Haal je die? Dan kunnen we door. Haal je ze niet? Dan niet. In de tussentijd kun je weinig sturing vanuit ons verwachten.”.
Niet willen investeren in mensen die net bij je beginnen vind ik niet getuigen van goed werkgeverschap en kan mensen behoorlijk onzeker maken. Zeker als je net start met werken
Oh ja helemaal met je eens. Ik had nog niet gelezen hoe dat inmiddels op de website staat, heel onsympathiek geschreven wel allemaal!
Ik zag afgelopen week ook dat ze van een van hun influencers het contract niet hebben verlengd. Ben geen fan van hem verder hoor (gaat om Mika) maar had wel het idee dat dat ook allemaal niet heel sympathiek was gegaan. Had het ook echt niet verwacht want hij was een van hun eerste influencers, had zelfs een tattoo van het logo laten zetten en leek wel echt goed om te gaan met die eigenaren ook. En nu is ie blijkbaar juridisch aan het uitzoeken wat hij er wel en niet over mag zeggen.
Ja onder veel TikToks (waarom zit ik in upfront TikTok echt idk) zie ik ook allemaal reacties over die Mika en free Mika enzo
Ja echt zo’n vibe “wij zetten de ingrediënten op de voorkant want we zijn super eerlijk en tegen bewerkte voeding”. Alsof we bij producten in een reguliere supermarkt niet even de verpakking kunnen omdraaien? En ook die upfront producten zijn bewerkt. Misschien wel minder ingrediënten, maar succes met je zuurdesembrood die 's middags al niet meer te eten is
Ook echt het bedrijf dat gestart is met het meest bewerkte voedsel wat er ongeveer is met die eiwitrepen en dan nu zo’n supermarkt beginnen alsof ekoplaza/de biologische supermarkt niet ook allang bestaat
Omg daar herken ik hem dus van!
Ik zei al helemaal tegen m’n vriendin; die man ken ik ergens van, maar zij had geen idee waar ik het over had (zij volgt geen influencers ) ![]()
![]()
Is dat die man op de kinderpsychiatrie?
Ik heb maar een klein deel gezien, maar hij werkte met eetstoornis patiënten
Ik vond Upfront altijd wel nice, chiller dan ESN en vergelijkbare merken maar dit klinkt allemaal niet heel sympathiek.
Ik vind het gewoon bijna een cult ofzo. Heb ook een collega die vrijwel dagelijks hele monologen houdt over hoe puur natuur en onbewerkt alles is en loopt iedere vergadering in met een joekel van een waterfles waar de merknaam op staat. En in al die TikToks kopen al die influencers ook exact dezelfde producten, alsof iedereen verplicht aan de kefir en entrecote moest :’)
Ik zie ook heel vaak hun posts op LinkedIn voorbij komen omdat iedereen dat zit te liken, maar vind ik het ook altijd ook zo mega shady overkomen allemaal. Kan mijn vinger er niet op leggen wat het dan precies is aan hun posts, maar er klopt iets niet vind ik.
Oké wat gênant, ik had dit dus ooit ergens opgevangen en opgeslagen. Ik wist alleen zelf niet goed hoe of wat meer. Na een rondje googelen blijkt dat ik dat vernomen heb van die Jan Roos en Dennis Schouten, die podcast maar geen flauw idee hoe het heet. Daarna heb ik haar met vermeende nieuwe vriend (Marten mantel) op haar socials voorbij zien komen & het daarna gewoon voor waar aangenomen. Ik besef me nu pas dat dit niet echt een goede bron is
Marten is gay dus klopt sowieso niets van.
Hahah heel chill verhaal dit ![]()
Weet niet zo goed wat ik moet vinden van Vera die naakt half onder een deken een update in de vlog geeft dat ze net de conceptie cup heeft ingebracht. “Hij glibberde er zo in” maar ze twijfelt of het werkt omdat ze alsnog wat zaad langs haar benen voelt stromen. “Oefening baart kunst” sluit ze af. Mijn eigen fout eigenlijk, ze waarschuwde nog dat mensen die het TMI vinden beter konden scrollen. ![]()
Ik hoef dit van mijn vrienden niet eens te weten laat staan een influencer of forumer ![]()
mijn voorspelling is een BOOS aflevering over dit merk in 2026 ![]()
Huh ik dacht dat zij juist zwanger wilde worden of gaat dit niet over vera camilla?