Het influencertopic #25

Is haar grote liefde Waylon?

Sofie heeft ook een geschiedenis met een eetstoornis, is ze ook heel open over geweest.

Ik kan overigens niet naar haar content kijken omdat ik inderdaad het gevoel heb een dagboek te lezen (wat dan ook nog een vrij saai dagboek is).

5 likes

Die innerlijke demonen zorgden er toch juist voor dat zijn piemel niet slap was😅 Daarom dwongen ze hem om vreemd te gaan

5 likes

alleen slap bij zn eigen chick was het ofzoiets

4 likes

jemig :joy: waarom weten we dit

9 likes

Haahaha excuus dat ik dit niet goed opgeslagen heb. Hoe dan ook was het iets met Waylon en een slappe piemel

2 likes

Nee maxim hartman

5 likes

Maar dat kwam ook uitgebreid in die video’s jaar voren toen toch, als het die gast is die depressief was. (Echt waarom weet ik dit?).

Ik kwam erachter dat ik die Sofie in 2005 ‘kende’ vanuit de pro-ana community door een liedje van haar (Wendy Suikervrij, anyone?) Die is ook eigenlijk niet veranderd.

2 likes

Zag net sanny(zoekt geluk) ineens voorbij komen op TikTok maar wat heeft zij met haar haren gedaan??? Zij had toch altijd mooi natuurlijk glanzend blond haar ipv dit gele neppe?

Wel hele goede glow voor 40+

4 likes

Geen idee wie dit is, maar volgens mij gewoon een tiktokfilter voor haar huid

7 likes

Ik ben nieuw hier maar kan iemand uitleggen hoe ik direct doorscrollen naar de laatste post?
Dank

9 likes

Dat kan helaas niet. Je moet echt helemaal naar beneden scrollen met de hand.

3 likes

Kan wel, rechtsonder klikken op het aantal posts en dan kun je onderaan klikken op x tijd geleden en dan springt ie daarheen

9 likes

Joh!:sweat_smile:

9 likes

Nouja joh, kan me voorstellen dat je dat niet weet als je hier nieuw bent?

17 likes

Meid i was just being funny.

6 likes

8 likes

Of het is gewoon niet grappig?

83 likes

Omg dit doet me denken aan mannelijke collega’s die hun kutgrap gaan uitleggen en dat ik dan voor de zoveelste keer moet zeggen dat ik het gewoon niet grappig vond

24 likes

Mijn vader had dit kunnen tikken, maar Lizzy vd Ligt heeft wel echt weinig kleren aan toch op haar feestje👴

3 likes