Nou en?
Ze ging in een partybus naar een soort Chippendales show, dus ook wel passend voor de gelegenheid toch
Met zoân figuur zou ik nog boodschappen in die outfit gaan doen
Oké geen idee wie Lizzy vd Ligt is, dus even gekeken, prachtige outfit, maar zijn ze daar nou kipnuggets met kaviaar aan het eten of wat gebeurt hier???
En ik!!! Zijn de zwaarste schoenen die ik ooit hebt gehad
Waarschijnlijk niet goed gemanifesteerd.
Ja was tijdje geleden een trend/hype(?) op TikTok. Kipnuggets, creme fraĂźche en kaviaar. Zelf nooit gegeten maar veek mensen die t gingen uitproberen vonden het wel lekker (zeiden ze) haha.
Oohhhh Is dĂt wat mijn ouders vroeger bedoelden als ze zeiden âwe hebben ook McDonaldâs thuisâ
Ik denk dat het een Rosti is?
Ik dacht dat dit een kleine wannabe-influencer zou zijn maar het is gewoon een account met meer dan 35.000 volgers. Hoe dachten ze hier mee weg te komen?
Deze mensen zijn echt de importyup versie van nieuw geld wat een ellende
Die man is toch presentator van Special Forces? Vond hem daar ook al zoân rare vent.
Ik weet alleen dat hij in zoân sneue DJ achtige formatie zit die je dan op Koningsdag op een 538 podium ofzo ziet
Helpt ook niet mee aan mijn visie op dit stel tbh
Ja en dit artikel deelde iemand hier laatst en maakt dat trieste plaatje helemaal compleet
wat een ongelooflijk navelstaardige teksten, ik zou me echt kapot schamen als dit mijn vriend was lol
Yuki merkt dat ze langzaam weer dichter naar elkaar toegroeien. âNog een paar maanden zal Lizzy schrikken van mij en ik van haar, en dan breken de drie volle jaren van harmonie weer aan, in ieder geval tot ik een jaar of 44 ben.â
Haha huh ik dacht heel even dat het een artikel van de speld was
Schokkend dat hij gestopt is met havermelk drinken ![]()
Ja maar vooral de reden van deze totale vervreemding van elkaar: hij drinkt geen havermelk meer en laat de oesters staan ???
Een paar maanden lang nog schrikken van je partner en andersom, laten we amnesty inschakelen voor deze mensen. Wat een zwaar leven. En geen oesters meer, ff 2 minuten stilte houden.