Google even gebruikt; zo’n strap is voor heuvels, zodat hij niet weg kan rollen. Heel handig in een vlak land.
Ik heb regelmatig dat ik de kinderwagen per ongeluk loslaat en niet op de rem zet als ik snel achter mijn andere kind aan moet rennen. Dan rolt de kinderwagen (ook in een vlak land) dus wel weg. Maar dat zegt meer over mijn eigen tekortkomingen dan over de noodzaak van zo’n polsband ![]()
Ja, maar alle je achter een ander kind aan moet rennen en wegloopt van de kinderwagen heeft zo’n polsbandje ook niet zoveel zin ![]()
Impopulaire mening: ik vind de kinderwagen echt vet, haha. Zoveel leuker dan al die saaie zwarte/beige babyspullen! Vond die andere kinderwagens ook cool, alleen die prijzen! Echt fan van dingen die je dagelijks gebruikt in een grappige of leuke versie kopen haha
Ik ook hoor, leuker dan de duizendste grijze of beige Joolz babybak.
Wel heel veel rolstoelhellingen die je gebruikt met je kinderwagen omdat je niet een trap op gaat, schuine ‘afstapjes’ van stoepen etc. Het is echt niet zo dom als je het presenteert.
Ja ik had echt iets heeeeeel lelijks verwachts. Ik zou dit Zelf niet kopen maar ik vind het best prima en volgens mij past dit ook helemaal bij deze mensen.
Die trouwambtenaar op dat huwelijk van Alwin (youtubekanaal ook vet gezellig minuut 13) is zo ongemakkelijk met die vragen maar vooral die one liner waar ze overheen struikelt “je trouwt niet alleen met elkaar maar met iedereen”. Huh?
Als ik dat bandje om zou doen, zou me dat wel helpen herinneren dat ik hem op de rem moet zetten en dus niet zomaar weg kan lopen. Maar goed, ik heb het niet, dus geen idee of het in de praktijk ook zo zou werken.
Je kan toch een losse band om je kinderwagen doen als je denkt dat het jou zou helpen
Mijn huidige wagen heeft het niet en de vorige wel en mis het elke dag op de roltrap van de AH als extra veiligheid, als dat zware ding zijn eigen leven leidt en bijna uit m’n handend naar beneden dendert.
Zeker! Maar ik hoef het niet, hoor. Was alleen een reactie waarom het in een vlak land zou kunnen werken en dat kinderwagens hier ook weg kunnen rollen.
Ja gelukkig hebben ze nog 4 andere gehad bij Mila dus weten ze nu zekerrrrr dat dit bij ze past.
Echt hoor, welk normaal mens heeft meerdere kinderwagens?! (Ik wil geen disclaimers met buggy’s etc, je snapt wat ik bedoel)
Echt hoor, deze vrouw is al 15 jaar influencer, met meer dan een miljoen volgers op haar twee grootste platforms samen. Bezit een huis in de VS en een huis en kantoor in centraal Amsterdam, een boot, een jeep etc.
Snap niet waarom bootloze mensen met slechts één huis, een opel corsa, een thuiskantoortje van de IKEA en 225 Instagram volgers denken dat Mas ‘een normaal mens’ zou moeten zijn.
Alleen hierom ben ik beledigd haha
Nou Saints & Stars hebben zich teruggetrokken uit de botenparade. Jammer, dat ze niet door de organisatie zelf zijn uitgeknikkerd
Dit hebben toch alle kinderwagens?
Ja ik heb een (vrij oude) Bugaboo en die heeft dat ook. Precies 1 keer gebruikt bij eerste loopje buiten ![]()
Dat vakantieoord in Oostenrijk waar Josh is lijkt me super mooi maar die prijzen ![]()
340 p.p per nacht is het goedkoopste
Ja ik keek ook al, wil zo graag een keer in zo’n resort in Oostenrijk. Helaas heb ik geen Josh geld