Het influencertopic #25

Vind het ook wel typisch dat ze zo’n vooroordelen vragenrondje doet, maar op sommige dingen een beetje kribbig reageert. Doe het dan niet of post alleen de berichten met het vooroordeel dat je ‘zo extreem lief bent’

2 likes

Wat een wanstaaaaaltige kinderwagen weer bij Mascha, echt een gedrocht. Dacht niet dat het erger kon dan die met vleugeltjes van vorige keer :weary::joy:

18 likes

Wajoooooooo wat lelijk😭

6 likes

Die ontworpen was door Bas Kosters vond ik eigenlijk erger dan die ze nu hebben.

2 likes

Hahahahahaha wtf is dit :joy::joy::sob::sob::sob:
En er zit een strap aan die je om je pols kan doen? Waarvoor? Bang dat iemand de kinderwagen ineens uit je handen rukt ofzo?
Wel fijn trouwens, als je naar een pretpark gaat en de kinderwagen buiten de attractie moet laten, er zal NIEMAND zijn die je kinderwagen zal stelen.

9 likes

Wacht waar zien jullie dit, I wanna seeee

6 likes

16 likes

Oh my Godddd, geïnspireerd op Cars/Thunderbird lijkt t wel :sob:

9 likes

Denk dat die deels elektrisch is :laughing:

4 likes

Mijn kinderwagen heeft ook een strap voor om de pols, in dit geval omdat het eentje is waar ook mee hard te lopen is en dat veiliger is. Ik gok alleen niet dat Gregor of Mascha met die blauwe raket gaan hardlopen.

6 likes

Google even gebruikt; zo’n strap is voor heuvels, zodat hij niet weg kan rollen. Heel handig in een vlak land.

7 likes

Ik heb regelmatig dat ik de kinderwagen per ongeluk loslaat en niet op de rem zet als ik snel achter mijn andere kind aan moet rennen. Dan rolt de kinderwagen (ook in een vlak land) dus wel weg. Maar dat zegt meer over mijn eigen tekortkomingen dan over de noodzaak van zo’n polsband :grin:

4 likes

Ja, maar alle je achter een ander kind aan moet rennen en wegloopt van de kinderwagen heeft zo’n polsbandje ook niet zoveel zin :stuck_out_tongue_closed_eyes:

8 likes

Impopulaire mening: ik vind de kinderwagen echt vet, haha. Zoveel leuker dan al die saaie zwarte/beige babyspullen! Vond die andere kinderwagens ook cool, alleen die prijzen! Echt fan van dingen die je dagelijks gebruikt in een grappige of leuke versie kopen haha

55 likes

Ik ook hoor, leuker dan de duizendste grijze of beige Joolz babybak.

13 likes

Wel heel veel rolstoelhellingen die je gebruikt met je kinderwagen omdat je niet een trap op gaat, schuine ‘afstapjes’ van stoepen etc. Het is echt niet zo dom als je het presenteert.

13 likes

Ja ik had echt iets heeeeeel lelijks verwachts. Ik zou dit Zelf niet kopen maar ik vind het best prima en volgens mij past dit ook helemaal bij deze mensen.

10 likes

Die trouwambtenaar op dat huwelijk van Alwin (youtubekanaal ook vet gezellig minuut 13) is zo ongemakkelijk met die vragen maar vooral die one liner waar ze overheen struikelt “je trouwt niet alleen met elkaar maar met iedereen”. Huh?

9 likes

Ja hier van de week nog op het nippertje mn baby van een zwembad verdrinking kunnen redden omdat ik met teveel tegelijk bezig was en de wagen van het bultje af reed (oké, op het nippertje is een beetje overdreven maar moest wel even snel handelen) Maar ik vraag me af of ik die strap dan wel consequent zou gebruiken, de rem erop zetten is net zoveel moeite als een strap om je pols en die rem doe ik ik blijkbaar ook niet

1 like

Als ik dat bandje om zou doen, zou me dat wel helpen herinneren dat ik hem op de rem moet zetten en dus niet zomaar weg kan lopen. Maar goed, ik heb het niet, dus geen idee of het in de praktijk ook zo zou werken.

5 likes