Gaat dit niet over twee verschillende mensen haha? Die Yuki (van Lizzy) en die vent van Special Forces als kopie van Jennie?
Hij voelt het leeftijdsverschil van vier jaar erg :â) Hij is 38 en zij 34 hahahaha.
Hahahahahahahahahaha wat de fuckkk dit artikel
Oh ik dacht dat die Yuki alleen bekend was van De Club van Sinterklaas film. ![]()
Ik moet bij hun altijd denken aan:
Ze noemde haar toch ook kleine heks? Echt sneu.
Hmmm volgens hun is Jennie juist degene die hun cursus heeft gejat omdat zij eerst waren en is dit een prank.
Een prank, hoe is jatten een prank?
Wie als eerst de cursus heeft gegeven moeten ze onderling maar uitvechten maar Jennie maakt volgens mij een terecht punt over de content op de Instagram toch? Want die is wel echt 1-op-1 nagemaakt.
Tja ik weet het ook niet. Vind het ook een rare prank (denk dat ze dat zeggen omdat ze âbetraptâ zijn nu haha). En denk ook dat al die vakantiehuis verhuurmethodes beetje op hetzelfde neerkomen dus als je daar een cursus over maakt dan lijkt het algauw âgekopieerdâ
Is de nieuwste trend om je appartement/klein huis een poppenhuis(je) te noemen? De eerste bij wie ik dit had gezien is Julia Koopman en zij heeft wel echt een âpoppenhuisâ (super slim en leuk ingericht wel!)
Nu zie ik dit ook bij Lynn (metLynndekeuken in) en dat ziet er gewoon uit als een wat kleiner appartement, maar ik vind dit echt geen poppenhuis? Ze heeft een grote bank, groot bed etc. staan.
De grootste onzin vind ik wel de Huismuts die maar blijft hameren op hun poppenhuisje terwijl dat gewoon een hele normale eensgezinswoning is??? Het is letterlijk mân droom om zoân huis te hebben, genoeg ruimte en een tuin đ«
zij vind sowieso dat zij als gezin nu in armoede zitten terwijl ze een lekker huis hebben en met sponsortripjes op vakantie kunnen, dat wijf is echt delusional als het over geld en mogelijkheden gaat
Ja eens! Vroegah toen Pip een baby was en ze op de Cuyp woonden vond ik haar nog leuk om te volgen, dat eerste huis in Den Bosch ook nog wel. Maar sinds die camping en dat mega huis en dat faillisement (en ook dat heel human design erbij) vind ik het allemaal zo overdreven
ik weet dit allemaal niet. ben wel benieuwd eigenlijk, ben ik de enige die meeleest, kijkt, en schrijft in deze + beautyblogtopics maar letterlijk niemand ooit gevolgd heeft en nog steeds niet volgt? ik kom hier echt alleen om real time op te zoeken waar het over gaat zodat ik mee kan haten op mensen die ik niet volg, niet volgde, nooit zal volgen
en soms een deep dive te doen over bijv widya of roomy om meer en beter te kunnen haten
haha echt heel triest eigenlijk van mezelf maarja
maar vind het wel jammer soms want op egf volgde ik die mensen en topics ook nooit dus ik heb allemaal iconische internet/forummomenten niet meegemaakt, de gloriedagen van de beutyblogs en bettygate enzo
- nee niet de enige ik doe dit ook
- nee ik volg(de) ook niemand maar ik lees vooral mee
- ja ik volg(de) wel mensen
0 stemmers
Kan me wel inbeelden dat als je eerst in een vrijstaande boerderij woont en je dan naar een eengezinswoning gaat, dat dat voelt alsof je in een poppenhuis woont.
Vind haar verder echt enorm irritant en zwaar overdreven doen alsof ze in de bijstand zit en naar de voedselbank moet, maar dit kan ik ergens wel snappen.
Man man man tik van de molen gehad
Misschien niet helemaal juiste topic, maar is iemand hier toevallig lid van de Tafel van Grimm? Ze heeft haar top tien kookboeken gedeeld en de eerste vijf kan je alleen zien met de betaalde versie van de nieuwsbrief haha.
Ik helaas niet, maar wil het nu ook weten!
Hoe is het daar binnen? All love and peace and safe and beige?
Al dente as fuck, lugma, agak agak, padella en fusao.