Het influencertopic #25

Ik denk dan vooral: je haalt zooooveel p.atat bij de Mac (of laten bezorgen) en dan ga je eerst allemaal uitgebreid foto’s maken voor je insta… die p.atat allang koud en slap, dus die eet echt niemand op :joy:

12 likes

McDonald’s friet is het lekkerste als het slap is dus dat is het probleem niet

16 likes

Que??

15 likes

Ja man zo’n lekker slap, zout, frietje dopen in je frietsaus.

13 likes

Eens!!!

5 likes

Slap ja zout ja koud nee

18 likes

Het is een influencerfeestje, dus ik denk dat er tbh sowieso amper mensen echt iets gaan eten (helaas). Het is allemaal puur voor de foto’s.

3 likes

Heb helaas meerdere keren gezien op dit soort feestjes dat aan het einde van de avond de tafel nog vol stond met de duurste sushi, oesters, weet ik het allemaal. Bijna onaangeraakt. Zo ontzettend zonde

4 likes

Er zijn een paar influencers die altijd op mijn fyp komen en dan kapotdure producten kopen met de redeb ‘wat zou de beste versie van mezelf gebruiken?’ En dan kopen ze alleen maar high end shit om dat een soort van te manifesteren?

:sob:

2 likes

Pfff mijn bec op Instagram Danielle -mens deodorant - Walter maakt nu filmpjes met haar nieuwe vlam inclusief allemaal relatielessen over haar relatie van zeg maar nog geen half jaar :rofl: zo fucking irritant. Wat een vreselijk type

En helemaal toen ik me realiseerde dat ik zelf mn relatie jubileum vergeten ben laatst (mn partner ook haha omg zo Hollands) wel heel blij hoor met mn eigen jeroentjeeee

10 likes

Ik zag laatst ook een reel van iemand die vermoed dat Danielle gesponsord wordt door right wing evangelisten en sindsdien kan ik het niet meer niet zien, die nadruk die ze de laatste tijd nog meer legt op haar geloof

5 likes

Ik ken haar helemaal niet en het lijkt ook supersaai maar ze heeft 1,3 miljoen volgers? Wat is er bijzonder aan haar?

4 likes

Ze was heel erg actief op zoek naar een relatie en postte over al haar dates en dat sloeg aan

7 likes

Ja dit, heel erg gefocust op het krijgen van een man maar dan wel a man of God en ze vond het zoooooo sexy als een man sterk staat in zn faith blabla echt heel maga Amerikaans achtig. Maar ook filmen hoe ze zich opmaakt en alles best wel sexy wat in mijn hoofd dan ook niet helemaal met elkaar strookt. Niet een voorbeeld voor vrouwen, hoop niet dat mensen denken dat zij een rolmodel is

5 likes

Ik krijg hier vrouwelijke Andrew Tate vibes van haha.
Heb haar heel even gevolgd maar vond haar content toch wel cringe.

8 likes

Eindelijk iemand die haar ook volgt maar zij zit zo in mijn irritatiezone. Haar oude videos vond ik leuk omdat ze eerlijk was over haar attachment problemen met mannen en ze gaf goede tips. En nu doet ze precies het tegenovergestelde met haar vriend. Ik vind het gewoon cringe om naar haar te kijken nu. Ook een bijzonder verhaal dat ze niet gelovig is opgevoed maar een man leerde kennen eerder en nu is aangesloten bij een mega church. En ik vond het ook heel irritant dat ze heel neerbuigend deed over sex voor het huwelijk en dat ze met haar vriend echt ging wachten. Geloof er niks van.

2 likes

Ik heb haar pre-datefilmpjes weleens gezien en die vond ik wel leuk maar ik zie dat ze nu een hele serie van 14(!!!) video’s met hem die allemaal achter elkaar zijn opgenomen op haar Instagram en ??? ik vind het heftig

2 likes

Alleen je hebt toch niet altijd dit soort producten ook bij Jumbo-Ah etc.
Is het punt niet dat er dan best veel in zit bij de normale supermarkten, wat je liever niet eet?
Ik zag bijv in een video dat upfront “echt” pure cornflakes verkoopt (dus alleen van mais, ipv ook suikers erin).
Of cranbery/blauwe bessen sap wat dan ook alleen die 2 ingrediënten zijn, ipv ook ineens appelsap/limoensap wat je soms bij de AH in ieder drankje erbij krijgt.

Niet dat ik fan ben, het doet idd erg cultish aan. En ze zitten ook niet echt op een locatie in Rdam waar ik vaak of snel kom, maar anders was ik wel missh geïnteresseerd in een paar producten.

Edit:
Las nu pas hoe ze met hun werkgevers verplichtingen omgaan!
Laat maar

1 like

AH Biologisch Cornflakes zijn gewoon cornflakes zonder toegevoegd suiker. In de supermarkt is super veel zooi te koop maar ook gewoon prima opties als je etiketten kan lezen en gewoon niet valt voor al die zooi haha

53 likes

@Scorpiovibes Precies dit!

Ook in reguliere supermarkten kan je dat prima kopen. Volkorenpasta, tomatenpassata, yoghurt, pindakaas etc. allemaal minimaal bewerkt en geen toevoegingen. Vaak gewoon onder het huismerk dus relatief betaalbaar. Bij de Appie vaak zelfs ondergebracht onder het Bio label.

Sterker nog heb al een aantal producten voorbij zien komen waarbij de fabrikant van het upfront artikel hetzelfde is als van de versie die in een reguliere supermarkt te krijgen is.

Alleen lastige is dat er veel meer varianten in het schap staan, dus is de onbewerkte variant lastig te spotten.

12 likes