? op zich is dit toch gewoon een product zonder toevoegingen, met niets dat je liever niet eet? behalve dan dat je fruit etc voor je gezondheid beter kan eten dan drinken. appelsap is meestal basis voor dit soort dranken, upfront heeft voor zo ver ik kan vinden ook geen “beter” alternatief? als je graag een mango ananas smoothie wil drinken kan je denk ik inderdaad het beste zelf persen 
en ik ging voor de grap ook even de “eiwit cereals” van upfront bekijken @Kauai en inderdaad is dat nu juist wel een bewerkt product, met 30g eiwitten per 100 gram die dan deels uit tarwe-eiwit komt (wat niet natuurlijk in mais en dus cornflakes zit) wat volgens mij weer een lage kwaliteit eiwit is, en in elk geval wél met toegevoegd suiker in tegenstelling tot die van de albert heijn
bio cornflakes AH Ingrediënten: maïs*, emulgator (sojalecithine* [E322]).
Waarvan toegevoegde suikers 0g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0g per 100 gram.
Upfront: maismeel / tapiocazetmeel / melkeiwit (17%) / tarwe-eiwit (13%) / suiker / honing (3%) / zout / natuurlijke vanille aroma (met 12g suikers per 100g)