Het influencertopic #25

haha woooooaaaa dit is echt zo gestoord. er bestaan allerlei biologische winkels waar je alleen maar onbespoten groenten en fruit kunt kopen, gewone supermarkten bieden steeds meer bio & minder bewerkt aan, er zijn biologische pluktuinen en groentenpakketten op locaal niveau, meer biologische veehouders en slagerijen, maar nee de mens was ‘echt verloren’ tot upfront met hun eiwitrepen hoop kwam brengen in een donkere kamer met de Nederlandse vlag aan de muur!
ook echt grappig dat ze het over hebzucht van de grote bedrijven hebben terwijl zij zelf begonnen met zwaar bewerkt voedsel, niet eens investeren in werknemers om zo minder geld kwijt te zijn, en een leip propagandafilmpje over hun producten maken. crazyyyy

54 likes

Wat zou de overlap zijn tussen Upfront klanten en mensen die graag in Dubai op vakantie gaan?

Denk dezelfde cirkel

43 likes

ja maar ook de vanlife cirkel hoor

binnenkort ff venn diagram bouwen

12 likes

ja they’re the same picture

14 likes

Ugh ik haat joep rovers en alle soortelijke mannen, accounts bedrijven en ideeën :nauseated_face:

5 likes

Ugh ik vond hun clear whey en elektrolyten heel chill, maar ik kan dus op zoek naar een alternatief zo te zien. Wat een stel frikandellen.

1 like

Ik vind hun Matcha lekker, ook maar even een andere zoeken :joy:

Maar wat is het alternatief dan, vind brands zoals ESN nog kutter.

4 likes

Als ik dat van upfront lees vind ik ze ook meteen helemaal kut en denk ik laat maaaarrr (vond de ontbijt oats chill), maar waarom is esn nog kutter? Gebruik daar oa repen, whey en clear whey van, maar als die net zo’n gekke denkwijze hebben wat werknemers betreft hoeft dat van mij ook niet meer

2 likes

AH :+1:

12 likes

Denk vooral veel meer bewerkt/chemisch

4 likes

Ja? upfront mensen lijken me eerder van die mensen die naar Bali gaan (“want backpacken!”) of kamperen in Scandinavië (zoals de oprichters zelf) of sparen voor Burning man ofzo

8 likes

Gewoon een lekkere bruine boterham met pindakaas

14 likes

Morgen Fadim Kurt bij Boos ben benieuwd

1 like

Ik heb de trailer gekeken maar kan niet echt opmaken waar het over gaat… of heb ik iets gemist op influencergebied?

3 likes

https://www.puna.nl/news/boos-duikt-in-de-ophef-rond-fadim-kurt-en-haar-clip-academy

1 like

Ik weet dat we het eigenlijk niet over haar hebben hier maar ik wilde het toch even delen.

Racheltjuh: Rachel on Instagram: "Had de reel al in gedeeltes geplaatst maar was ruk en deze is dus aan mekaar gezet #lopenmetjebek #vlog
DISCLAIMER: dit is de intro van een hele reeks van wat zich hier heeft afgespeeld en ik ga dieper in op de zaken zoals het financiële gebied, het geheim houden van..
Enige wat ik kan zeggen is dat ik het deed zodat ik “normaal” kon functioneren zonder pijn ect. Dus NIET voor de fun. Ga je hier de spot mee drijven, word je geblokkeerd 😉 #Uitleg"

Ze geeft hier toe dat ze verslaafd is geweest aan wit poeder en weet ik hoe lang hierdoor haar gezin geterroriseerd heeft. :flushed:

12 likes

Versta er bijna niks van

13 likes

Nee ik ook niet, begrijp het ook maar half want er is geen touw aan vast te knopen.

6 likes

Wow ik dacht dat je bedoelde dat de huismuts toegaf dat ze aan de coke zat en haar gezin terroriseerde.

Dit is toch wel een gevalletje vork gevonden in de bestekbak

37 likes