Dacht even dat aantal volgers en aantal berichten omgedraaid was. Roepen in de woestijn
Het is oprecht wel gewoon een zielig verhaal voor iedereen betrokken, laten we het daarop houden. En ze zocht en krijgt hulp, dat is het belangrijkste.
#hulpverleningmetjebek
Waarom hebben we het eigenlijk hier niet over haar, in weet de lore ff niet meer
Omdat ze toch gewoon heel ziek is?
Echt zielig voor die kinderen ook
Ik zie dat het zusje van Josh V meedoet aan B&B Vol liefde (Eline). Herkende haar uit de vlogs.
Zij is toch degene wiens ex-vriend is vermoord?
Klopt! Toen ik dat las, herkende ik dat verhaal.
Heftig verhaal!
Wel voorspelbaar verhaal als je drugstransporten organiseert.
Haha wattt is dit de side business van Roontjuh en Rasjel??
Nee de gedode exvriend van de zus van José Veldsla
De vrouwelijke naam die jij beschrijft is der dochter (zelfde naam, andere spelling/uitspraak)
Haagse Rach is de hoofdpersoon in dit verhaal die met Roontjuh is.
Fonetisch heb je dus Raagol en Rasjel? Moeder en zus?
Bijna! Reetsjol en die andere die jij benoemd idd. (moeder en dochter)
*het zal trouwens niet lang duren voordat ze ons weer zal benoemen als we zo doorgaanâŠ
#zurewijvenopeenforummetjebek
Here for it. En: wat kan je toch ongelooflijk veel kanten op met die naam #cokeinjeneusnietinjebek
Vind het wel heel goed dat Rachel hulp heeft gezocht. Zei ze nou dat haar man een nieuwe vrouw heeft? Verstond het heel slecht
Ik versta Reetsj ook erg slecht. Ik hoor haar vooral na elke zin âdus datâ zeggen.
Maar fijn dat ze haar graftak/zus als steun en toeverlaat heeft want ze zal het niet makkelijk hebben.