Het influencertopic #25

Is ze dan gescheiden?

3 likes

Waar kan ik hen vinden?

2 likes

Heb het drie keer gekeken maar kon ook echt niet opmaken dat ze zei dat ze aan het witte poeder zat. Alleen dat ze dr gezin mishandelde ofzo.

6 likes

Maaar wie is deze vrouw? Ze heeft nog geen 2000 volgers? Hoe kennen jullie haar? Ik zie wel dat Cynthia haar volgt.

9 likes

in een ver verleden was zo wannabe-influencer waar EGF op sprong als ramptoerisme

9 likes

Ze was bevriend soort van met Cynthia😅

6 likes

Ja dat zei ze wel, dat ze aan het witte poeder zat, dat haar dochter dat wist en vroeg haar te stoppen, en dat ze daar niet naar luisterde en een bureaustoel naar beneden heeft gegooid? Vaag verhaal, vaag mens

8 likes

En die ene S&F infuencer die gek van Anouk was/is. Haar moeder reageert ook nog op haar.

3 likes

Omg 12 jaar geleden alweer toen ik elke dag, op vakantie notabene met slecht internet, haar blog checkte om te zien of haar kind al was geboren :d
Nu vraag ik me af of ik zijn naam goed heb onthouden, ik heb al jaren niet gekeken op haar socials. → even gedaan en ik had Mason in mijn hoofd. Past wel in het rijtje van de twee werkelijke namen vind ik.
Is er een andere influencer met een kind met die naam? Misschien 2 vriendinnen die ooit samen blogten. Manon. Littlewonder ofzo. Kind Nova?

Al die namen die voor no reason in je hoofd blijven zitten.

8 likes

Ik zou het accent moeten kunnen verstaan maar dat lukt mij ook niet.

4 likes

Shirley? Dat was het geloof ik

Edit; https://mommytobe.nl/

7 likes

Zouden ook zo 2 honden kunnen zijn, van die staffords

4 likes

Skyler was dat toch? Van Shirley.
Iemand van little wonderland, de oranje, had toen idd een baby gekregen die Nova heette

Gek, ik volg nu echt 0 influencers, mommyfluencers. Maar toen vond ik t helemaal gezellig om ‘mee te gaan’ op hun weekendjes weg

3 likes

Ik keek naar aanleiding van deze posts even op haar blog maar wat absurd dat zij nog steeds weekoverzichten post met die kinderen met foto en naam erbij. Dan is gewoon je hele jeugd terug te vinden

6 likes

Volgens mij is de tweede naam Mason

6 likes

Manon en Bibian waren dat geloof ik? Vond het vroeger ook heel leuk om die blogs allemaal langs te gaan.

5 likes

Ja vind ik ook heel heftig. Inclusief studiekeuze etc want de oudste gaat naar de middelbare school. 0.0 privacy

4 likes

Zij poste afgelopen zomer de camping waar ze verbleven en dat de jongens voor het eerst alleen in een tent gingen slapen. Los van het gebrek aan privacy van deze 2 kinderen, denkt ze dus ook niet na over de veiligheid. Vind het echt onbegrijpelijk.

8 likes

omg zou ze nu de enige zijn die nog “plogs” doet

het is toch te dom ook dat wij al die namen nog weten :smiley: Ik heb minimaal 10 jaar niks gelezen van/over littlewonderworld en dat ik dan nog weet dat het littlewonder, manon, en novi/nova was. dat mason blijkbaar toch klopt.
zulke info mag best gewist worden uit mijn hersens.

2 likes

Serious request is wel volle bak op de influencers-trein gesprongen en volgens mij vrij succesvol ook! Ik dacht dat het een beetje stervende was, maar volgens mij hebben ze weer een flink bedrag bij elkaar gesprokkeld

8 likes