Oh dat deed die ene Martine altijd en daar zag je ook altijd haar man en toen was die man ineens weg en had ze met Arjen Lubach binnen weken, iig heel snel.
Ze zei dat ze âcompleet doorgenakt was dus er geen shit om gafâ. Voor zover ik haar kon volgen.
Maddox
Bedoel je hier echt mee dat je dit al wist? Ik had namelijk noooit zien aankomen dat zij coke verslaafd was, ik dacht dat zij door haar ziekte zich zo gedraagde. ![]()
Ik dacht door haar afkomst en persoonlijkheid. ![]()
Vera Camilla post in haar story dat ze een blaasontsteking heeft en ik moet meteen weer denken aan de video met de conceptiecup. ![]()
Aaaah dit was net iit mn gedachten brrrr
Maar waarom? Ik zou eerder een schimmelinfectie verwachten dan een blaasontsteking
Same, moest er eerder aan denken dat ze gewoon veel bezig is met seks hebben waardoor de kans wordt vergroot op blaasontsteking. En misschien is het wel gewoon domme pech.
Wat een rare post van Jamie Li in haar story. Ze verspreid geen haat.
Edit: ik had blijkbaar na bovenstaande regel al op verzenden geklikt. Maar ik vind het dus heel gek dat ze het zo buiten zichzelf legt dat ze aangesproken wordt. Dat de maatschappij geen gevoel voor humor meer heeft. En dat ze geen haat verspreid maar humor. Nouja, jammer. Ik vond haar content in het verleden echt leuk.
Wat mij betreft is ze al passé na dr Marco Borsato post
Zij was ooit echt een gevatte en scherpe schrijver. Maar wat is er met haar gebeurd? Of waarschijnlijker: sinds wanneer laat ze haar ware aard zien? Dit is echt een mea culpa van niks: was echt een leuke grap eigenlijk, jammer dat dit niet meer kan. En o ja, kut van de doodsbedreigingen, maar zonde van mijn reel. Ik begin te denken dat jarenlange influencerschap gepaard gaat met brain rot.
Dan maak je maar zin kwam uit 2018 zie ik adhv een post van mezelf over haar aflevering in Timâs tent. Die tim die inmiddels niet meer op tv is, zo lang dus al ![]()
Damn, die was ik gewoon vergetenâŠ
Ja het was echt een gat in mijn geheugen. Ik heb de Jamie Li van de egf-tijden nog in mijn hoofd.
Nou, Leonie doet er nog een schepje bovenop. Naast dat die kinderen enorm onherkenbaar zijn met die mini hartjes op hun ogen worden ze nu ook nog voor een AD ingezet. Misschien is ze haar keuzes toch aan het heroverwegen
![]()
denk ik
Ze doet heel diepzinnig maar het leest vooral weg als een slechte Sinterklaas rijm