Het influencertopic #25

Het enige pluspunt vind ik dat ze (voor zover ik zie) geen spelfouten heeft gemaakt.

6 likes

Wat zegt zij

12 likes

Heel veel en toch heel weinig

3 likes

Krijg gewoon een error van deze tekst.

11 likes

Ken die vrouw niet, maar saai, ben afgehaakt ergens op de helft :sweat_smile:

8 likes

Ja ik heb m 3 keer gelezen en denk echt
IMG_2564

4 likes

Volgens ChatGPT:

Dit is geen uitleg over het leven, maar een poƫtische manier om persoonlijke onzekerheid en verlangen naar betekenis draaglijk te maken.

31 likes

Nou je hebt chat gpt hier niet voor nodig om te zien dat ze enorme onzin uitkraamt

32 likes

image

Ik was benieuwd of ChatGPT er überhaupt iets van kon maken. :grin:

7 likes

ik denk dat ik violencello ga channelen elke keer als iemand chatgpt gebruikt voor iets teringonzinnigs

55 likes

:angry:

5 likes

Ik wil een kaartje voor een event van haar crowdfunden en iemand van hier laten gaan voor verslag

6 likes

Maar zo positief, nooit chagrijnig

11 likes

Sanneke is een weekendje weg.
Ze heeft het gekregen. Prima uiteraard. Maar nu komt het… kinderen onder de 1 mogen mee en boven de 10 jaar ook.

Haar eigen zoon is 1. Waarom hoeft zij zich niet aan de regels te houden?

3 likes

??? blijkbaar heb je op haar instagram gekeken als je deze vraag post
dan hoef je het toch ook niet te vragen want ze geeft letterlijk het antwoord?

4 likes

Nouja eigenaresse mag zelf weten toch wie ze uitnodigt. Vind het beetje stom dat mensen letterlijk boos op haar zijn. Mignon eigenaresse is dacht ik ook nog bevriend met Sanne.

15 likes

Omdat ze uitgenodigd is…

En opzich, hij net een maand 1, het is niet dat ie bijna 2 is zeg maar.

7 likes

OkƩ ik vind het raar want het doel is mensen influencers toch? En als ik denk leuk ik wil daar wel heen met mijn kindje van 1,5 gaat dat dus niet.

2 likes

Haha lekker zuur. Als je weet wie er in je huisje komt en ze daar reclame voor maken is dat toch anders dan wanneer je heel Nederland laat boeken. Je weet gewoon dat er mensen met kleine kinderen zijn die zo’n huisje afraggen, al dan niet per ongeluk.

7 likes

Misschien is het doel wel gewoon om Sanne een lekker weekend weekendje weg te geven

45 likes