Sterkte met deze teleurstelling verwerken
Je kind hoeft toch niet per se mee als je daar heel graag naartoe wil en mocht dat niet mogelijk zijn (privé situatie/oppas/etc) zijn er vast wel genoeg andere leuke dingen waar kinderen welkom zijn.
zo raar want als ze iets anders post waar jij niet heen kan met je kind, een adults only hotel, of gewoon zelfs een dagje sauna, ga je dan ook vragen waarom Sanne dat post want hallo oneerlijk ik ben nu heeelemaal geinfluenced door haar en mijn kind kan niet mee!! warom post ze dit? ![]()
![]()
Ze geeft toch antwoord? Ze heeft het gekregen, zoek een andere toko waar je kind wel mee naartoe mag. klaarrrr.
Het adults only hotel waar Michelle Bollen heen gaat met 10.000 kinderen is toch ook uitgebreid besproken en dat dat raar is?
Ik vond het ook een beetje apart dat sanne daar is met haar kind terwijl kinderen daar normaal dan niet welkom zijn. Maar vond haar reactie over ‘waar deze mensen samenkomen’ wel heel grappig en wist niet dat ze de eigenaresse kent.
Ik vind dat wel een verschil aangezien een adults only hotel een bewuste keuze is van mensen en dat je daar aankomt dat er dan kinderen in het zwembad liggen. Kan mij niet voorstellen dat het geen lawaai maakt
In het huisje waar Sanne verblijft is ze geen andere gast tot last met een kind wat 2 maanden te oud is volgens “ de regels “.
ik bedoelde adults only hotel bezoeken zonder kind en dat laten zien op instagram
Ja zeker waar maar snap wel dat mensen het een beetje stom kunnen vinden dat sanne daar wel mag zijn met haar kind en een ander niet? Vooral als je niet weet dat de eigenaresse een vriendin is.
(Net als dat Michelle wel haar kinderen mee mocht nemen naar dat hotel en andere mensen niet)
Maar misschien als je een berichtje stuurt met: ‘hoi, ik zou heel graag willen, maar mijn kind is 1 jaar en 2 maanden op moment van gewenste verblijfdata, zou dat mogen?’, het ook gewoon mag. ![]()
Ja zeker als je er reclame overmaakt? Lekker als je haar volgt vokr tips en dan kan je zelf niet gaan met je kind hahaha
Goede samenwerking
Waarom mag een jong kind niet naar zo’n huisje? Is alles zo breekbaar ofzo. Ik volg ook een account die huisjes verhuurt en daar is ook die regel. Maar dat komt omdat de bnb kamer een trap heeft die gevaarlijk is voor kindjes die al kunnen kruipen (kleine baby’s mogen wel).
Maar dat heb je toch altijd met reclame? Ik zie ook reclames die niet op mij van toepassing (kunnen) zijn.
@Nimbus2000 Zoals ik uit haar story vernam gaat het erom dat er veel kwetsbare kunst in het huisje staat.
Ik weet niet, ik kan alleen maar denken good for her, in mijn netwerk heb ik ook her en der wel eens een privilege.
Dat snap ik maar als je als BIJVOORBEELD als iemand die nooit sport jneens reclame maakt voor sport drankjes is dat toch ook vreemd
Ik gun het haar van harte hoor alleen ik denk dat er veel mensen zijn die haar volgen omdat kinderen dezelfde leeftijd zijn
Laat dat “ ik gun het haar van harte “ maar weg.
Ik snap nog steeds niet waar die boosheid naar Sanne over dat huisje vandaan komt, mocht je wel geinfluenced zijn en dolgraag naar het huisje willen zorg voor een oppas als je kind 1-10 is en geniet van een kinderloos avondje nachtje
Wat een gek klein detail om je opeens te verbazen en druk te maken over ongelijke behandeling.
Ik vind Sanneke sowieso anti-reclame. Ik zie meer haar neusgaten, dan het huisje zelf. En ook weinig verschil of ze thuis op de bank/in bed ligt of daar.
Persoonlijk begrijp ik deze samenwerking niet helemaal, en moet ik ook een beetje gniffelen als ik de op de site van het huisje lees; “ Slaaphuisje Chutzpah is ingericht voor maximaal twee volwassenen zonder huisdieren. In verband met de veiligheid op het terrein en de kwetsbaarheid van de kunst in het huisje, verzoeken we je een leuke (of niet leuke - zelf weten) oppas te zoeken. Baby’s tot 1 jaar zijn eventueel welkom, maar let op: hier is niets voor aanwezig.”
Sanneke had ook een leuke (of niet leuke - zelf weten) oppas voor haar kind kunnen zoeken. Ze heeft het er steeds over dat ze zo weinig tijd samen met Dion heeft, dit was de uitgelezen kans geweest.
Dat hotel op Mallorca, bedoel je? Dat is geen adults only hotel.
Maar dit is denk ik makkelijker gezegd dan gedaan. Ze heeft vaak genoeg gezegd dat haar netwerk klein in, geen familie die kan oppassen. Vind dan maar eens een oppas (leuk of niet) die 24-36 uur voor je kind kan zorgen, waar het kind ook nog oke mee is. Dat doe je niet met de eerste de beste 16 jarige oppasmeid
denk je niet dat zij zelf meer inzicht heeft in haar agenda/omstandigheden dan jij
dit topic laat echt goed zien hoe simpel mensen kunnen zijn
simpel en zonder inlevingsvermogen tering
sanneke heeft me geblokt vorigjaar, zo jammer dat ik deze sanneke discussie moet overslaan ![]()