Het influencertopic #25

anyway, happy new year foefjes

7 likes

Wie is er inmiddels nog niet geblokkeerd?

6 likes

:wave:t3:

3 likes

Ik ben al jaren geblokkeerd maar ik weet eigenlijk niet zo goed waarom.

4 likes

Volgt er iemand op YT Isa Sitskoorn, ze zegt dat ze gestopt in met haar baan zodat ze zich kan focussen op haar social media maar haar leven is zoooooo exorbitant rijk. Pilates lessen 3x per week, heeeeel veel lunchen, gouden en mahoniehouten lift naar haar huis. Dan heb je toch ook gewoon een rijke vriend?
Ik vind het wel vermakelijk en ze komt wel lief over dus ik gun het haar wel.

6 likes

Heerlie
Vind haar ook wel leuk!

5 likes

Ja same, heb echt mn nieuwe Monica Geuze gevonden

8 likes

Volgens mij is zij ook met een gouden lepel opgegroeid, haar zussen geven dezelfde vibe. Heerlijk toch

9 likes

ik vind in veel video’s van haar een subtiele maar flinke neerbuigende kijk op mensen met minder geld doorklinken

8 likes

Ik denk niet alleen vriend, ze heeft een particuliere hbo opleiding gedaan van bijna 20k per jaar (muv jaar 4)

6 likes

Ik vind die heftige gezichtsuitdrukkingen en bewegingen zooooo hinderlijk, lijkt echt alsof ze een typetje speelt

14 likes

hahaha ja, moet je ff op haar zusje (ravi) kijken naar de foto’s van haar 21 diner. komen gwn uit extreem rijk gezin. en glaasjes sigaretten op tafel :sob::sob:

5 likes

Ja bizar, ik heb dit soort mensen ook nog nooit in het echt gezien :joy:

6 likes

Ik vraag me vooral af hoe ze in die broek heeft kunnen zitten zonder dat je d’r anus in kunt kijken

4 likes

Vind haar TikTok’s ook leuk, ze komt wel oprecht over. Niet gespeeld ofzo. En jaloers op haar band met haar twee zusjes, dat lijkt me zo leuk!

2 likes

Jaaa ik zie haar wel is op tiktok voorbij komen met dat mooie appartement

5 likes

Ja dat appartement is niet normaal. Ook echt midden in het centrum

6 likes

En al die dozen vinden dat zo interessant om te kijken allemaal, dat ze er voor zorgen dat ze nog rijker worden door al hun views, dan is het opeens zooo niet meer relatable blablabla. Ja jullie zorgen er toch echt zelf voor door te kijken naar dit soort mensen.

Maar het is zoooo heeerrrlieee om te kijken. Zucht.

20 likes

Ik zie ook dat ze bij Flowtraders heeft gewerkt. Daar zal ze wellicht ook giga bonussen hebben gehad.

3 likes

Als campus recruiter moet dat wel meevallen.

2 likes