Het influencertopic #25

Je kan toch een losse band om je kinderwagen doen als je denkt dat het jou zou helpen

4 likes

Mijn huidige wagen heeft het niet en de vorige wel en mis het elke dag op de roltrap van de AH als extra veiligheid, als dat zware ding zijn eigen leven leidt en bijna uit m’n handend naar beneden dendert.

6 likes

Zeker! Maar ik hoef het niet, hoor. Was alleen een reactie waarom het in een vlak land zou kunnen werken en dat kinderwagens hier ook weg kunnen rollen.

3 likes

Ja gelukkig hebben ze nog 4 andere gehad bij Mila dus weten ze nu zekerrrrr dat dit bij ze past.

Echt hoor, welk normaal mens heeft meerdere kinderwagens?! (Ik wil geen disclaimers met buggy’s etc, je snapt wat ik bedoel)

11 likes

Echt hoor, deze vrouw is al 15 jaar influencer, met meer dan een miljoen volgers op haar twee grootste platforms samen. Bezit een huis in de VS en een huis en kantoor in centraal Amsterdam, een boot, een jeep etc.

Snap niet waarom bootloze mensen met slechts één huis, een opel corsa, een thuiskantoortje van de IKEA en 225 Instagram volgers denken dat Mas ‘een normaal mens’ zou moeten zijn.

73 likes

Alleen hierom ben ik beledigd haha

23 likes

Nou Saints & Stars hebben zich teruggetrokken uit de botenparade. Jammer, dat ze niet door de organisatie zelf zijn uitgeknikkerd

10 likes

Dit hebben toch alle kinderwagens?

1 like

Ja ik heb een (vrij oude) Bugaboo en die heeft dat ook. Precies 1 keer gebruikt bij eerste loopje buiten :laughing:

Dat vakantieoord in Oostenrijk waar Josh is lijkt me super mooi maar die prijzen :dizzy_face:
340 p.p per nacht is het goedkoopste

3 likes

Ja ik keek ook al, wil zo graag een keer in zo’n resort in Oostenrijk. Helaas heb ik geen Josh geld

6 likes

Voor iedereen die ook wil weten waar @PangurBan en @Pusheen het over hebben: Bergdorf Priesteregg - PREMIUM ECO RESORT in Austria Alsjebiieft. :stuck_out_tongue:

16 likes

Haha ja wilde t ook posten maar toen kwam er weer iets tussen :sweat_smile:

7 likes

Ze is wel uitgenodigd zei ze volgens mij, niet dat ze er anders het geld niet voor heeft natuurlijk

Ja prachtig he en als ik even snel keek is dat waar zij in zitten een villa i.p.v. kamer want ze hebben o.a. eigen zwembad, hottub, sauna etc. Die beginnen vanaf 2k per nacht omg. En ze zijn er 2 weken. Maar wel uitgenodigd, al zouden ze dat ook prima ervoor neerleggen denk ik want heb wel eens opgezocht hoe duur hun hotels in Dubai etc. zijn waar ze zitten. Ook bizarre prijzen.

2 likes

Oostenrijk is druk bezig om intluencers die kant op te krijgen. Yara Michels had ook al veel Oostenrijk content met een prachtig resort

9 likes

Ja inderdaad, is wel een plek waar ze zelf ook heen zou gaan.

3 likes

Ik krijg ook ontzettend veel ads van dat soort resorts. Ze zijn prachtig maar erg prijzig

3 likes

Vast geen uitzonderlijke prijzen maar toch mega duur. Ik kan dat ook echt niet betalen.

10 likes

Ik weet niet of dit echt in dit topic thuishoort maar wie is er nog meer gefascineerd door oud-forummer Kaya Quintana die nu weer een ‘stationary brand’ heeft gelanceerd, genaamd My true life, waar ze filmpjes post waarin ze steeds herhaalt dat zij haar true life leeft en haar eigen keuzes maakt terwijl iedereen ‘de massa volgt’ en verder haalt ze matige merkkleding uit kringloopwinkels en zet ze voor heel veel geld op Vinted waar het vervolgens niet verkoopt.

En alle filmpjes in heel gemaakt Amerikaans Engels, teksten waar geen touw aan vast te knopen valt. Echt een groot krommetenenfestijn, maar ik blijf kijken en me verwonderen.

Ze heeft ook nog steeds een heel goed lopend bedrijf met een team wat volgens mij helemaal niet bestaat.

14 likes