Oh dat had ik niet gezien ![]()
Ik dacht al waarom zie ik haar nooit? maar nu opgezocht en blijkt dat ik haar al geblokkeerd had
Omg, uit verveling zit ik een vlog van Gio Latooy te kijken. Ze hebben voor hun dreumes van één jaar een slee gekocht, maar die is super instabiel. Zodra hij erop zit, faceplant hij meteen in de sneeuw omdat hij met slee en al om valt. Daarna gaan ze sleeën, vliegt die slee uit de bocht en wederom faceplant hij in de sneeuw. 't zag er zo sneu uit ![]()
Hahah zo suf. Je kunt je kind nog beter in een wasmand zetten en touw (van badjas) eraan bevestigen
Ik vind het zo irritant dat Yara nu van die âyour break from skinnytokâ tiktoks maakt. Ze heeft jarenlang wel het schoonheidsideaal gemonetized en doet verder helemaal niks voor de niet-skinny community. Ze is gewoon 2x zwanger geweest. Heel onoprecht. Laat dat soort dingen aan bijv. Lotte (lovaeij) over die echt impact proberen te maken
Sorry maar dit slaat echt helemaal nergens op
Dit vind ik nou een klassiek geval van âDamned if you do, damned if you donât.â
Ik vind het juist wel verhelderend dat ze haar nieuwe lichaam accepteert ipv een mega streng afvalregime te volgen en net als voorheen toffe outfits deelt.
Ik vind het hypocriet om jaren een ideaalbeeld neer te zetten en daar goed aan te verdienen en dan als je zelf na je zwangerschappen een paar kilo bent aangekomen op de body-positive trein te springen. Terwijl ze nog steeds hartstikke aan het ideaalbeeld voldoet en niets substantieels voor niet-dunne mensen betekent . Jullie reacties verbazen mij echt. Ik vind het echt niet een geval van âhet is ook nooit goedâ maar meer iets claimen en monetizen zonder terug te geven aan de community. Heel performative
Ik vind het echt een hele rare take van je, echt een rare gatekeep over wat âniet skinnyâ zou moeten betekenen over 1 tiktok van twee maanden terug. Ik hoef haar niet te verdedigen maar ik zie iemand die struggled met haar gewicht nadat ze zwanger is geweest en daar blijkbaar moeite mee heeft (gehad). Dus dat zou alleen gedeeld mogen worden als ze altijd al wat meer kiloâs had gehad? Of wat probeer je nou eigenlijk te zeggen. Dat ze ooit geld verdiende met o.a. outfits op een dun lichaam laten zien dat doet toch niks af aan nu? Ik vind het echt zo apart, zoân mening draagt wat mij betreft alleen maar bij aan de hele ellende rondom gewicht/ideaalbeeld etc.
Ahahaha deze post leeft al jaren rent free in mn hoofd, ze zet zich al jaren in voor body positivity hoor ![]()
Ik denk dat het ook best pittig is om als modemeisje influencer flink aan te komen en daar mee te worstelen. Ik denk dat ze daar heel wat commentaar op heeft gehad. En ik denk dat heel veel flufluâs die zwanger zijn geweest wel hun middeltjes hebben om dat in godsnaam maar zo snel mogelijk weer weg te werken. Dat zij dat niet doet en ook nog gewoon lekker met mode bezig is vind ik een positief voorbeeld. Ik zie ook nergens dat ze zich als ambassadeur voor dikke mensen opwerpt ofzo. Ik denk dat er best wat vrouwen zijn die zich herkennen in een veranderend lichaam na zwangerschappen en voor wie Yara een fijn voorbeeld is ipv alle âsnap backâ retoriek. Het is een ander publiek dan fat acceptance misschien maar ik vind het zeker wel body positive richting alle vrouwen wiens lichaam verandert met de jaren en de levenservaringen.
Maar wat is de niet-skinny community ĂŒberhaupt en wat zou ze daar dan voor moeten doen?
Ik denk dat Yara op dit moment een heel veelvoorkomend figuur heeft en vind het daardoor juist fijn om te zien. Ze is niet super skinny maar ook niet heel dik, waardoor ik me juist met haar kan identificeren en ik denk dat dat voor veel mensen geldt. En Lotte trekt toch echt een heel ander publiek?
Oh deze post vind ik wel heel erg
Wat is er heel erg aan? Het is hoogstens een ongelukkige tekst.
Echt overdreven en ook wel nasty om hier een post van vijf jaar geleden bij te halen van iemands lichaam in bikini
Maar ergens mee worstelen en dat openlijk delen (haar goed recht) is toch iets heel anders dan een gesposorde âbody positiveâ tiktok maken die als reclame 10x voorbij komt
Iedereen mag wat mij betreft bodypositivity claimen en ik wil helemaal niet âgatekeepenâ maar er meteen aan willen verdienen vind ik echt heel wat anders. Dan mag je wat mij betreft eerst wel een tijdje iets betekenen voor de beweging. Zeker als je jaren lang een dun ideaalbeeld hebt laten zien
Net als die Saar die één dag christelijk was en daar meteen geld mee wil verdienen.
@Sundance er is een hele beweging/community rondom niet dun zijn/niet aan het ideaalbeeld voldoen en er zijn gelukkig ook heel veel mensen die zich daar wel oprecht voor inzetten
Maar goed, agree to disagree denk ik dan? Jullie gaan uit van goede intenties en haar eerlijke leven laten zien, ik van een verdienmodel. Ik zei ook dat ik het irritant vind, niet dat ze de gevangenis in moet
ja pfff die gezichtsuitdrukkingen zijn zo irritant ![]()
Kende deze meid niet maar was toch nieuwschierig en ik heb nog nooit iemand zo zogenaamd body positive gezien. âiâll wear that when i lose weightâ en dan een figuurverbergende glitter zak van een jurk met de caption âYou donât need to lose weight or change anything about yourself to wear cute clothesâ.
Alsin sinds wanneer mogen alleen de super skinnyâs vormloze zakken aan? Ik begrijp jouw âperformative body-positiveâ opmerkingen wel.
Huh? Opvallende/âleukeâ kleding, of het nou âvormloosâ is of strak etc kan gewoon eng of spannend zijn om te dragen als je niet dun bent, veel mensen die niet dun zijn proberen kleding te dragen die niet opvalt of die zo veel mogelijk afkleed? Ik herken die gedachte âals ik dunner ben ga ik x y z dragenâ in elk geval wel.
En trouwens, op mezelf vind ik âvormloze zakkenâ beter staan als ik dunner ben dan als ik dikker ben
Nouja ik vind het echt gezeik, Yara is al jaren niet dun en post ook al jaren over haar lichaam/gewicht en acceptatie daarvan. Ja, ze is een prachtige vrouw en heeft ook dikker een supermooi lichaam vind ik dus misschien heeft ze makkelijk praten ofzo maar wat een onzin om hier zo op te zeiken zeg
Nou ze zegt dat ze bang is teveel te zijn (als in: te dik) zo interpreteer ik het iig. En fuck it ik post een foto zonder deze te editen en er is meer in het leven dan afvallen.
En de foto is vervolgens een - in mijn ogen - perfect en slank lichaam.