Ik hoop dat het een grapje is
Denk het niet hoor, zo’n soort vloer hadden ze toch ook in het oude huis
Jaa echt zo sfeerloos, zonde
Lijkt op de turnzaal van mijn middelbare school.
Hoezo niet?? Juist wel, ze weet dan toch hoe het voelt om niet meer aan het schoonheidsideaal te voldoen.
Ik hou van verbouwvlogs, maar die van haar pakken me niet. Weet niet waar dat aan ligt, want ik vind haar huis fantastisch
Omdat zij totaal niet pakkend is?
Ja, het is niet vlot en enthousiast gefilmd. Het is traag en monotoon. Het mist een beetje levensvreugde. Zeker als ik het vergelijk met Gio, want ik kijk zijn vlogs nu ook weer sinds ik las dat ze weer willen gaan verhuizen.
Zo lees ik het wel, met die uitroeptekens ook erbij
Ik denk dat die mannen dat moeten betalen???
die dure manicures
Een greep uit Vera’s kerstcadeaus. ![]()
Een haarborstel van 142€…voor in de auto!
En een Ariana Grande choker van Swarovski van 240€. En nog veel make-up en dingen voor in huis. Hoeveel geld hebben die mensen? ![]()
En nog steeds heeft ze geen huwelijksreis gehad hè… ![]()
Hahaha hardop gelachen ![]()
En ze wil alleen maar bewuster dingen kopen. Madam Prullaria moeten we haar noemen
Ik weet het, over smaak valt niet te twisten, maar die ring van Swarovski vind ik echt zoiets wat je na twee keer dragen beu bent. Ik vraag me af hoe vaak ze die gaat dragen.
Alleen maar bij speciale gelegenheden, zei ze !!! Dus niet te vaak anders issie nie meer speciaal ![]()
Dat gedrocht kost ook 90€
Nieuwe vlog: er is ingebroken in de auto
Haha, mijn eerste gedachte bij het zien van die ring was ook: Mijn kleuter zou hier een moord voor doen!