Hahaha hardop gelachen ![]()
En ze wil alleen maar bewuster dingen kopen. Madam Prullaria moeten we haar noemen
Ik weet het, over smaak valt niet te twisten, maar die ring van Swarovski vind ik echt zoiets wat je na twee keer dragen beu bent. Ik vraag me af hoe vaak ze die gaat dragen.
Alleen maar bij speciale gelegenheden, zei ze !!! Dus niet te vaak anders issie nie meer speciaal ![]()
Dat gedrocht kost ook 90€
Nieuwe vlog: er is ingebroken in de auto
Haha, mijn eerste gedachte bij het zien van die ring was ook: Mijn kleuter zou hier een moord voor doen!
Of uit zo’n ballen automaat, waar je 50cent in doet en dan aan draait. Bestaan die dingen nog?
Namens iedereen die kinderen heeft: ja die bestaan zeker nog. Net als die autotjes waar je voor 50 cent 20 seconden in kan zitten
Ik zat de life update video van Sophie Ousri te kijken, ze geeft aan dat er iets speelt waar ze niet over kan delen maar waardoor ze wel heel veel stress ervaart. Ze is ook gestopt met sporten vanwege de gezondsheidsklachten door stress (te hoog cortisol had ze het over). Door de stress is ze minder actief op social media, ze geeft aan heel dankbaar te zijn dat ze door social media wel inkomen heeft want anders zou ze dakloos zijn (haar eigen woorden). Ze wil verder doorgaan met foodvideos en mukbangs delen omdat dat de enige videos zijn waar ze zelf gelukkig van wordt en die views opleveren. Super heftig dat het zo slecht met haar gaat, wie weet kan ze ergens in 2026 wel delen wat daar de oorzaak van is. Ik zou het zelf leuk vinden als ze juist iets anders gaat doen dan de eindeloze foodvideos want die komen mij persoonlijk juist de keel uit waardoor ik haar niet meer kijk.
Als het voor dagelijks gebruik is snap ik het nog wel, maar voor in de auto is echt absurd. Maarja als je geld als water hebt boeit het je niet
haha oeps ik vind deze echt heel leuk (terwijl dit helemaal niet mijn kledingstijl is). Barbiecore!
Past mooi bij haar bank. Of heeft zie die ene niet meer ![]()
Hahaha dit komt zó niet oprecht over. “Rot dat ze zich zo slecht voelt, maar hopelijk kan ik er binnenkort wel juice over lezen!!!”
Haha, ja, dat is het zeker! En iedereen vindt andere dingen mooi, dat is ook helemaal prima, maar ik vind dit zo trendgevoelig, iets dat je volgens mij snel beu bent. Maar als dat niet zo is: good for you (en Vera)!
Ja guilty; slecht geformuleerd wel ook van mij. Ik ben wel mega nieuwschierig omdat het klinkt alsof er iets van een rechtszaak gaat komen. Maar goed ik zal mezelf in time-out plaatsen ![]()
En dan ondertussen al haar lelijke polyester troep op Vinted zetten voor hoge prijzen ![]()
Zo kwam het niet op mij over.
Mijn god wat lelijk.