Het influencertopic #25

Weet ook dat je met dit soort uitspraken heel veel mensen kan kwetsen en niet alleen een sneer naar desbetreffende “stomme” influencer.

Mijn haar ziet er bijvoorbeeld ook vaak zo uit en dat komt niet door blonderen of iets dergelijks. Gewoon omdat het soms zo gaat zitten, zonder dat ik weet waarom. Mijn motto is maar zo “what happens in the back is not my business”

60 likes

Haar?

11 likes

Maar dit van haar zijn toch overduidelijk extensions. Daar doelde ik op. Vind op andere foto’s bij haar dat je overduidelijk ziet dat het nep is.

8 likes

Wie is dit? :face_with_hand_over_mouth:

12 likes

Sanny(zoektgeluk)

3 likes

Laten we niet beginnen met uiterlijk afkraken aub. Een lelijke ring heb je zelf voor t kiezen, maar je haar in principe niet. Vind het niet overduidelijk extensions

35 likes

Offtopic maar als je haar er echt vaak zo uitziet zonder aanwijsbare reden dan is de kans best groot dat je iets van waves of wellicht zelfs krul hebt

8 likes

Ik heb vaak mn best gedaan om te kijken of het er in zit. Allerlei curly methodes enzo, helaas wordt het uiteindelijk een zielig vet bosje sliertjes waar de krul niet lang in blijft zitten.

Ik heb namelijk ook heel veel flinke krullen in mijn familie en omdat mijn haar random dit soort dingen doet had ik hoop. Helaas.

Wellicht dat ze ooit nog doorzetten.

9 likes

Oke volledig off topic dit haha, maar klinkt als wavy ipv krul! Misschien heb je ook al een wavy routine geprobeerd, maar voor dit haartype zijn krullenroutines te zwaar en pakt er eerst wel wat krul, maar zakt het indd al snel uit tot vettige slierten. Er staan veel goede tips in het krullentopic ook hiervoor dus mocht je nog een poging willen wagen zou ik het zeker proberen!

6 likes

ja of je hebt gewoon fijn haar dat snel klit

14 likes

Ik denk eerder dat dit het is inderdaad!

1 like

Wie volgen jullie op het moment waar je blij van wordt? Je comfort content creators zegmaar? Ik zoek wat paletverfrissers voor mn feed.

1 like

Wat hebben mannen hierover te zeggen? Wat een gekke post.

3 likes

Zodat je die vervolgens weer helemaal kan gaan afzeiken hier? :cowboy_hat_face:

21 likes

Dat meisje met die boerderijdieren. Weet haar naam niet meer, maar dr stem lijkt op Roxanne kwant. Ze praat een beetje Irritant langzaam en cynisch, maar vind het wel lekker wegkijken.

En Slaylin, mijn ultieme comfort

11 likes

Haha nee ik probeer juist het roer om te gooien :gift_heart:

6 likes

Sofie Senden denk ik, Belgisch meisje

5 likes

Nee vind het best normaal haar lijken? Het is ook gewoon mega droge lucht dus statisch haar met al die sneeuw en kou.

2 likes

Roosmarijn koster

6 likes

Nee heb even opgezocht Maxz van der Hucht

4 likes