Het influencertopic #25

Mannen trekken uiteraard hun portemonnee hiervoor omdat zij de kostwinnaars zijn. Hun vrouw werkt niet en is thuis bij de kinderen maar ze moet er wel tiptop verzorgd uitzien. Anders daalt het aanzien van de man tegenover andere mannen want wie wil nou een vrouw zonder dure manicures?

/s

5 likes

Dit is duidelijk haar wereldbeeld

1 like

Tirza on tour! Love haar werkvlogs

7 likes

Jaaaaa! Ik wil haar leven/boerderij/dieren :star_struck: (alleen de buurman mag ze dan wel houden, heb al een eigen Jeroen :smile:)

6 likes

Alsnog bizar veel, maar degene die ze voor in de auto heeft is €98,-

Die van 142 heeft ze ook, maar die gebruikt ze dagelijks.

Gewoon 240 euro aan borstel in je bezit…
En dan heb je mij, die al twijfelt bij een borstel van €10,- :joy:
Ik weet ook nooit zo goed of het nou echt verschil maakt.

19 likes

Vera zei in haar vlog dat ze wel graag meer fruit wil eten (want ze was ziek) maar dat ze dat spannend vind want in fruit zitten zoveel suikers en calorieƫn dus dat is ongezond. Daar had iemand een comment over geplaatst, vond ik niet perse een haat comment (toch?) maar zie ik net dat ze die verwijderd heeft. Alle enigzins kritische commenst verwijderen vind ik wel vreemd gedrag, of ben ik dan zon doorgewinterde hater dat ik niet meer weet wat normaal is.

17 likes

Zij laat in haar vlogs toch vrij weinig zien wat ze eet? Hoe kun je dan oordelen dat ze zo ongezond eet.
Of ik mis dat elke keer hoor.

1 like

Annic ten Duis gaat weer online met o.a. vlogs en een e-book, ze noemt haar afwezigheid online in de afgelopen 4 jaar ā€œeen sabbaticalā€. Er wordt geen woord gesproken over het hele boos gedoe en haar volgers reageren alleen maar met vlammetjes en hartjes en ā€œik heb je gemistā€. Zou ze nou gewoon gewacht hebben totdat het stof is gaan liggen en niemand meer valt over het hele gedoe met Boos?

10 likes

Ik ben iemand die tot kortgeleden de meest goedkope borstel gebruikte en inmiddels een Mason Pearson borstel heeft: ja het maakt uit. Is het nodig? Ligt aan je haar en hoofdhuid denk ik. Het voordeel is wel dat een duurdere borstel decennia lang mee gaat als je ā€˜m goed verzorgd.

14 likes

Een sabbatical hahahah, eerder een cancelatical :joy:

80 likes

Cecilia Blomdahl, een vrouw die op Spitsbergen woont! Zij is voor mij echt de ultieme cozy wintercontent https://www.instagram.com/sejsejlija/

27 likes

Ah my bad maar ja, voor ff erbij vind ik het veel geld :smiling_face_with_tear:

3 likes

In haar eerste podcast vertelt ze er kort wat over:
De sabbatical was sowieso al gepland en kwam niet door Boos.
Dat dat samen kwam was toevallig.
Ze was dat ook al lang aan het voor bereiden en had geen betaalde samenwerkingen meer, dus ze kon stoppen.

Maar er liep toen nog een grote campagne met Manfield schoenen, dacht ik.

Echt een uitleg waar je niets van geloofde.

9 likes

IMG_2738

51 likes

Ik heb een paar podcast afleveringen geluisterd en Annic toont echt nul berouw over wat er is gebeurd.

3 likes

Wat een toeval zeg… :roll_eyes:

9 likes

Noor heeft ook weer een vlog geüpload zag ik!

2 likes

Met of zonder pedo?

21 likes

Maar zeggen dat je meer fruit eten spannend vindt door de suikers en calorieƫn vind ik ongeacht of je verder wel of niet gezond eet wel echt flink eetgestoord hoor

144 likes

Geen idee want ik weiger hem zelf te kijken

4 likes