Zo schijnheilig ![]()
De liefste
![]()
Ze zegt dat ze 1 keer stopte met een succesvol bedrijf en 1 keer als influencer. Dat ze dan antwoordt met die modesite is niet per se schijnheilig toch?
Dat bedrijf was toch met die zeer discutabele bloedtests? Dan vind ik alleen een modeblog noemen wel getuigen van dat graag onder het tapijt vegen
Als ze het heeft over een succesvol bedrijf en daarna refereert aan die inderdaad succesvolle modesite vind ik het niet gek
Hahah ja zo ken ik er nog wel meer
Ben jij Annic? Stuur je ons Royke weer op ons af?
had zij ook geen ruzie met anna nooshin? die zei dat zij echt kut was als baas oid
Ze heeft een modesite gehad, toen was ze influencer/vlogger en dáárna heeft ze nog dat dubieuze bedrijf gehad met Linda waardoor ze van de aardbodem was verdwenen. Dus ja, zeker schijnheilig.
Wie stuurt Boos een bericht? ![]()
Die reactie staat er nu iig niet meer ![]()
Echt?! Ik heb dit echt net (12:35) geprintscreent haha! Toch mooi iig 53 minuten er gestaan ![]()
Edit; bij mij nog wel!
Onder de reactie waar iemand vraagt; wat voor bedrijf had je eerst
Haha alsof het haar eigen keuze was.
Natuurlijk. Alles is een keuze toch?!
Geld hebben, succesvol ondernemen, verhuizen naar Ibiza, 3x per jaar op vakantie. Je kunt het allemaal manifesteren. Ergens zal ze dus iets verkeerd hebben gedaan in dat manifesteren dat Tim daar ineens stond hahaha
Annic kan het toch beter 1x benoemen, spijt betuigen, aangeven dat ze graag een nieuwe kans wil en door?
Bij mij is die reactie echt weg.
Ja true, maar dat gaat bij personen als Annic niet. Want het ligt altijd aan een ander, maar nooit aan zichzelf.
Misschien niet meer als je refreshed,
Nu heeft iemand een link van de boos aflevering daarop gecomment haha
De ander = het groepje gemene meiden van het forum
Ik hoop echt zooo dat BOOS dit weer oppakt haha. Vliegen ze naar Ibiza ![]()