Het influencertopic #25

Zo schijnheilig :upside_down_face:

23 likes

De liefste :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :nauseated_face:

11 likes

Ze zegt dat ze 1 keer stopte met een succesvol bedrijf en 1 keer als influencer. Dat ze dan antwoordt met die modesite is niet per se schijnheilig toch?

4 likes

Dat bedrijf was toch met die zeer discutabele bloedtests? Dan vind ik alleen een modeblog noemen wel getuigen van dat graag onder het tapijt vegen

44 likes

Als ze het heeft over een succesvol bedrijf en daarna refereert aan die inderdaad succesvolle modesite vind ik het niet gek

5 likes

Hahah ja zo ken ik er nog wel meer

Ben jij Annic? Stuur je ons Royke weer op ons af?

18 likes

had zij ook geen ruzie met anna nooshin? die zei dat zij echt kut was als baas oid

3 likes

Ze heeft een modesite gehad, toen was ze influencer/vlogger en dáárna heeft ze nog dat dubieuze bedrijf gehad met Linda waardoor ze van de aardbodem was verdwenen. Dus ja, zeker schijnheilig.

Wie stuurt Boos een bericht? :eyes:

6 likes

Gehehe niet iedereen is het vergeten :full_moon_with_face:
IMG-9501

81 likes

Die reactie staat er nu iig niet meer :clown_face:

20 likes

Echt?! Ik heb dit echt net (12:35) geprintscreent haha! Toch mooi iig 53 minuten er gestaan :rofl:

Edit; bij mij nog wel!
Onder de reactie waar iemand vraagt; wat voor bedrijf had je eerst

5 likes

Haha alsof het haar eigen keuze was.

5 likes

Natuurlijk. Alles is een keuze toch?!
Geld hebben, succesvol ondernemen, verhuizen naar Ibiza, 3x per jaar op vakantie. Je kunt het allemaal manifesteren. Ergens zal ze dus iets verkeerd hebben gedaan in dat manifesteren dat Tim daar ineens stond hahaha

10 likes

Annic kan het toch beter 1x benoemen, spijt betuigen, aangeven dat ze graag een nieuwe kans wil en door?

22 likes

Bij mij is die reactie echt weg.

8 likes

Ja true, maar dat gaat bij personen als Annic niet. Want het ligt altijd aan een ander, maar nooit aan zichzelf.

14 likes

Misschien niet meer als je refreshed,

3 likes

Nu heeft iemand een link van de boos aflevering daarop gecomment haha

23 likes

De ander = het groepje gemene meiden van het forum

14 likes

Ik hoop echt zooo dat BOOS dit weer oppakt haha. Vliegen ze naar Ibiza :rofl:

7 likes